Mikäs olisin hyvä bluetooth nappikuuloke tällä hetkellä?? En tarvi semmosta mistä voi kuunnella musiikki, vaan ihan pelkkään soittamiseen ja vastaamiseen sopiva kuuloke missä on hyvä ääni. Ajan rekkaa ammatikseni ja en haluaisi pitää koko ajan luuria korvassa...
iPhone 3GS ja langaton bluetooth nappikuuloke
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
jykä82
iPhone 3GS ja langaton bluetooth nappikuuloke
Viesti Kirjoittaja jykä82 »
Morjens kaikille!
Mikäs olisin hyvä bluetooth nappikuuloke tällä hetkellä?? En tarvi semmosta mistä voi kuunnella musiikki, vaan ihan pelkkään soittamiseen ja vastaamiseen sopiva kuuloke missä on hyvä ääni. Ajan rekkaa ammatikseni ja en haluaisi pitää koko ajan luuria korvassa...
Heittäkääs ehotuksia.. kaikki käy.. periaatteessa..
kuhan ei hirveen kalliita ole.. 
Viimeksi muokannut kallekilponen, 29.6.2010 klo 19.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
umpio
Re: iPhone 3GS ja langaton bluetooth nappikuuloke
Viesti Kirjoittaja umpio »
Jabra BT2050 itselläni tällä hetkellä käytössä, mutta menee vaihtoon; vastapuoli valittaa, ettei meinaa kuulla puhetta. SE:n HBH608:ssa oli sama ominaisuus. Ostin Jabran kun luulin, että SonniErkki on ei-yhteensopiva, mutta eipä auttanut
Jabrassa plussaa se, että se on suht miellyttävä korvalla, koska sen ohut sanka ei paina korvantaustaa silmälasien kanssa. Tuota pitäisi pystyä käyttämään myös ilman sankaa, mutta itselläni on korvakäytävät sen kokoisia ilmastointiputkia, että tuo nappi ei ilman sankaa niissä pysy ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
"Vetää kestää niin p...sti mutta työntää ei yhtään..."
-
-VJ-
Viesti Kirjoittaja -VJ- »
Nokian BH-904 kuulokkeesta minulla on vajaan vuoden käytön jälkeen vain hyviä kokemuksia. Akku latautuu nopeasti ja kestää pitkään. Äänenvoimakkuus riittää meluisassa ympäristössä ja vastapuolikin kuulee puheen ongelmitta vaikka taustameteliä riittää ( Vanhan Scanian kone möykkää oikean jalan vieressä) Siis tässä napissa on erikseen häiriönpoistosysteemi kahdella mikrofonilla ja se toimii! Halvempia nappeja olen kokeillut ja niillä ei tee oikeasti mitään kun on taustameteliä. Noin 70 eur hintaan pitäisi tätä nappia olla myynnissä. Ainoa miinuspuoli on se että sanka hiukan painaa korvaa ajoittain. Toki silmälasit tai aurinkolasit ovat yhtäaikaa napin kanssa mutta paremmin tämä pysyy korvalla kun aiempi yksisankainen BH-600 joka oli myös hyvä nappi meluisassa ympäristössä, se kuitenkin hajosi vajaan vuoden käytön jälkeen.
BH-904:ssä on vielä etuna että se voi olla yhtä aikaa liitettynä kahteen luuriin. Kun minulla on aina kaksi puhelinta matkassa.
http://www.nokia.fi/tuotteet/lisalaitte ... oke-bh-904
BH-904:ssä on vielä etuna että se voi olla yhtä aikaa liitettynä kahteen luuriin. Kun minulla on aina kaksi puhelinta matkassa.
Viimeksi muokannut -VJ-, 30.6.2010 klo 13.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
jykä82
Viesti Kirjoittaja jykä82 »
-VJ- kirjoitti:Nokian BH-904 kuulokkeesta minulla on vajaan vuoden käytön jälkeen vain hyviä kokemuksia. Akku latautuu nopeasti ja kestää pitkään. Äänenvoimakkuus riittää meluisassa ympäristössä ja vastapuolikin kuulee puheen ongelmitta vaikka taustameteliä riittää ( Vanhan Scanian kone möykkää oikean jalan vieressä) Siis tässä napissa on erikseen häiriönpoistosysteemi kahdella mikrofonilla ja se toimii! Halvempia nappeja olen kokeillut ja niillä ei tee oikeasti mitään kun on taustameteliä. Noin 70 eur hintaan pitäisi tätä nappia olla myynnissä. Ainoa miinuspuoli on se että sanka hiukan painaa korvaa ajoittain. Toki silmälasit tai aurinkolasit ovat yhtäaikaa napin kanssa mutta paremmin tämä pysyy korvalla kun aiempi yksisankainen BH-600 joka oli myös hyvä nappi meluisassa ympäristössä, se kuitenkin hajosi vajaan vuoden käytön jälkeen.
Nonnii.. kävin tänään ostamassa tuon Nokian BH-904:sen ja näin lyhyen käyttö kokemuksen pohjalta voi vain sanoa et oon kyl tyytyväinen tohon.. kiitokset nimimerkille -VJ- !!!! kyl on hyvä kuuloke...
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka