Viikon verran iPadia käyttäneenä olen huomannut että jonkinlainen teline olisi kova sana. Dock on tilattu ja tulossa, mutta siinä laite voi olla vain pystyasennossa. Huutiksesta löysin kotelon, jolla pädin saa pystyyn vaaka-asennossakin, mutta kotelo ei oikein viehätä silmää ja sen verran tyylikäs laite on että sitä katselisi mielellään ihan paljaana ja pitäisi kotelon vain kuljettaessa...
Eli pitäiskö lähteä kirjakauppaan etsimään käyntikorttitelinettä? Onhan Just Mobilella oikein iPadille suunniteltukin standi, mutta siinä on aika suolainen 49 dollarin hintalappu päällä..
Onko muita ideoita?
Viimeksi muokannut Psaikke, 11.8.2010 klo 12.39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Olen kuolannut Twelve Southin BookArcia nyt jo jokusen viikon. Vaikuttaa aika laadukkaalta palalta metallia, että sinänsä muutaman kympin hinta ei hirvitä. Kunhan tuo vaan tulisi johonkin sellaiseen kauppaan myyntiin josta saisi myös Magic Trackpadin, pistäisin samaan tilaukseen. eBaystäkään ei tuntunut nopealla etsinnällä löytyvän eurooppalaista jälleenmyyjää jolla olisi kumpikin artikkeli myynnissä.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
CamoN kirjoitti:Olen kuolannut Twelve Southin BookArcia nyt jo jokusen viikon. Vaikuttaa aika laadukkaalta palalta metallia, että sinänsä muutaman kympin hinta ei hirvitä. Kunhan tuo vaan tulisi johonkin sellaiseen kauppaan myyntiin josta saisi myös Magic Trackpadin, pistäisin samaan tilaukseen. eBaystäkään ei tuntunut nopealla etsinnällä löytyvän eurooppalaista jälleenmyyjää jolla olisi kumpikin artikkeli myynnissä.
Tuo vaikuttaa kyllä hyvältä. Taidan kuitenkin tutkia vielä tuon käyntikorttitelinevaihtoehdonkin
CamoN kirjoitti:Olen kuolannut Twelve Southin BookArcia nyt jo jokusen viikon. Vaikuttaa aika laadukkaalta palalta metallia, että sinänsä muutaman kympin hinta ei hirvitä. Kunhan tuo vaan tulisi johonkin sellaiseen kauppaan myyntiin josta saisi myös Magic Trackpadin, pistäisin samaan tilaukseen. eBaystäkään ei tuntunut nopealla etsinnällä löytyvän eurooppalaista jälleenmyyjää jolla olisi kumpikin artikkeli myynnissä.
Miten muuten tuon ostaminen USA:n Apple Storesta onnistuu? Vaatiiko US-tiln?
Miten muuten tuon ostaminen USA:n Apple Storesta onnistuu? Vaatiiko US-tiln?
Hyvälaatuiset ja edulliset tarvikkeet/varusteet olen omaan ipad:iin, iphone:en sekä imac:iin tilannut http://www.dealextreme.com :ista.
Nopea toimitus ja mikä parasta, rahtivapaasti kotipostiin vaikka tilaisit vain euron tuotteen....
PayPal:in maksu toimii hienosti, kymmeniä kertoja tilannut ilman mitään ongelmia. Suosittelen kokeilemaan!
Viimeksi muokannut amanita, 10.2.2011 klo 11.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Linkki korjattu
Renki kirjoitti:Hyvälaatuiset ja edulliset tarvikkeet/varusteet olen omaan ipad:iin, iphone:en sekä imac:iin tilannut http://www.dealextreme.com:ista.
Nopea toimitus ja mikä parasta, rahtivapaasti kotipostiin vaikka tilaisit vain euron tuotteen....
PayPal:in maksu toimii hienosti, kymmeniä kertoja tilannut ilman mitään ongelmia. Suosittelen kokeilemaan!
Suosittelen itse ainakin ebayta ennemmin kuin dealextremeä. Ennen vanhaan itse käytin dealextremeä ja ostelin sieltä mutta sitten kyllästyi huonoihin toimitus aikoihin ja muuhun huonoon ja siirryin ebayhin josta oikean myyjän valitsemalla saa yleensä dx:sää halvemmalla sekä nopeammin. Sori "offtopic" mutta oli pakko mainita ettei tule pettymyksiä
Renki kirjoitti:Hyvälaatuiset ja edulliset tarvikkeet/varusteet olen omaan ipad:iin, iphone:en sekä imac:iin tilannut http://www.dealextreme.com:ista.
Hmmm... ainakin mun Dealextremestä tilaamani iPad-(keino)nahkakotelo oli ihan susi. Auringossa sen pinta "kupli" ihan pilalle. Hyvittivät tosin hinnan sinne asiasta reklamoituani.
Ostin itse lontoosta ipadin kanssa tuon applen virallisen standin. Ihan hyvin toiminut joka asennossa, sekä näytönsuojana toimva kansi on elintärkeä omassa repussani kuljetettaessa. Applen logosta vielä kaikki tunnistaa laitteen kun kaupungilla kävelee. Muutaman kerran jäänyt kaikki muu kotiin, vain puhelin, lompakko ja iPad mukana kun käppäilee kaupungilla.