Osaako joku kertova mistä voisi saada edullisesti tarvikepiuhaa joka soveltuu tuolle verkonpainolle.

Viesti Kirjoittaja Roxbury »
Viesti Kirjoittaja maakkonen »
Viesti Kirjoittaja jipx »
Viesti Kirjoittaja vesku »
No, niin olis mullakin, Rovaniemellä. Noista prkleistä kun tuppaa virtaset kosahtamaan aika tunnetusti. Ostin ite Dealextremestä koko kotelon uusiks, maksoi kokonaiset 11 dollaria (mitä, 8 euroa?) postikuluineen. Ja maailma pelastuu!jipx kirjoitti:Mulla ois ylimääränen. 20e Vantaan seutulasta. ,
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Voitko laittaa linkin tähän tuotteeseen, tarvis täälläkin ostaa juuri tommoselle LaSsielle uusi koppa.vesku kirjoitti:No, niin olis mullakin, Rovaniemellä. Noista prkleistä kun tuppaa virtaset kosahtamaan aika tunnetusti. Ostin ite Dealextremestä koko kotelon uusiks, maksoi kokonaiset 11 dollaria (mitä, 8 euroa?) postikuluineen. Ja maailma pelastuu!jipx kirjoitti:Mulla ois ylimääränen. 20e Vantaan seutulasta. ,
Viesti Kirjoittaja vesku »
ei ollut just toi (pari vuotta olisko aikaa) mutta tuollahan noita:tuomas92 kirjoitti:Voitko laittaa linkin tähän tuotteeseen, tarvis täälläkin ostaa juuri tommoselle LaSsielle uusi koppa.vesku kirjoitti:No, niin olis mullakin, Rovaniemellä. Noista prkleistä kun tuppaa virtaset kosahtamaan aika tunnetusti. Ostin ite Dealextremestä koko kotelon uusiks, maksoi kokonaiset 11 dollaria (mitä, 8 euroa?) postikuluineen. Ja maailma pelastuu!jipx kirjoitti:Mulla ois ylimääränen. 20e Vantaan seutulasta. ,
Viesti Kirjoittaja tlr »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”