(Kyseessä Iphone 3Gs joka ostettu noin 1kk sitten sonerankytkyllä)
Olen etsinyt tältä sivustolta ja vaikka mistä vastausta tähän ongelmaani. Saman tapaisia on, mutta ei samanlaisia ja tässä ongelma: tietokoneeni ei suostu asentamaan iphonin laiteohjelmistoa tietokoneelle. Kun kytken iphonin koneeseen kiinni se alkaa lataamaan uutta ohjelmistoa ja kysyy haluanko asentaa sen. Painan kyllä ja se asentelee siinä vähän aikaa kunnes:"Windows löysi laitteen ohjainohjelmiston, mutta sen asennuksessa tapahtui virhe.(digital still camera) Luokka-asennusohjelma on hylännyt pyynnön asentaa tai päivittää laite. ota laitteen valmistajaan yhteyttä. ja siihen tyssää. Iphone näkyy itunesissa ja toimii siellä hyvin. Syy miksi haluan apua tuohon ylempään on se, että haluan iphonin näkymään omassa tietokoneessa, jotta voin siirtää sieltä kuvia iphonesta tietokoneelle.
Toivottavasti ilmaisin asiani tarpeeksi selvänä. Auttakaa jos osaatte!
-RiGi
Valtuuttamis ongelma saatin kuosiin, Kiitoksia! Mutta tämä vielä jäljellä.
Asennusongelma johon en löydä ratkaisua - Päivitetty
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Asennusongelma johon en löydä ratkaisua - Päivitetty
Viesti Kirjoittaja RiGi »
Viimeksi muokannut amanita, 22.8.2010 klo 21.50. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
Re: Asennus ongelma johon en löydä ratkaisua (2kpl) - HELP
Viesti Kirjoittaja vesku »
Windowsin juttuja. Sun pitää varmaan winukan säädöistä lajttaa jotenkin niin, ettei se etsis iPhonelles drivereita (näyttä raukka luulevan iPhonea vain digikameraksi;)). En tiedä, löytyneekö täältä kauheasti Winukka-apuja. Ehkä nykyään täältä iPhone -puolelta löytyykin. Ite en osaa auttaa. Tuontapaista mun työkonekin iPhonea ladatessa aina näyttää (WinXPPro), mutta sitä en synccaan jne käytäkään. Niin, mikä Winversio sulla on?RiGi kirjoitti:(Kyseessä Iphone 3Gs joka ostettu noin 1kk sitten sonerankytkyllä)
Olen etsinyt tältä sivustolta ja vaikka mistä vastausta tähän ongelmaani. Saman tapaisia on, mutta ei samanlaisia ja tässä ongelma: tietokoneeni ei suostu asentamaan iphonin laiteohjelmistoa tietokoneelle. Kun kytken iphonin koneeseen kiinni se alkaa lataamaan uutta ohjelmistoa ja kysyy haluanko asentaa sen. Painan kyllä ja se asentelee siinä vähän aikaa kunnes:"Windows löysi laitteen ohjainohjelmiston, mutta sen asennuksessa tapahtui virhe.(digital still camera) Luokka-asennusohjelma on hylännyt pyynnön asentaa tai päivittää laite. ota laitteen valmistajaan yhteyttä. ja siihen tyssää. Iphone näkyy itunesissa mutta sielläkin on ongelma: se pyytää minua valtuuttamaan tietokoneen uudestaan ja uudestaan ja aina kun valtuutan se sanoo, että olet jo valtuuttanut tietokoneen ja pyytää heti perään valtuuttamaan uudestaan ?! Muuten toimii iTunesissa hyvin. Syy miksi haluan apua tuohon ylempään on se, että haluan iphonin näkymään omassa tietokoneessa, jotta voin siirtää sieltä kuvia iphonesta tietokoneelle.
-RiGi
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
oisko vika siinä, että mulla on ei rekistöröity versio vistasta? formatoin koneen tossa puolivuotta sitten asennuslevykkeellä ja siinä sitten ku alko koodeja kyseleen nii ei niitä löytyny mistään. ja osaatko yhtään kertoa, että mistä niitä säätöjä saisi muokattua :d? Eli siis iphonessa ei ole vikaa vaan koneessa?vesku kirjoitti:Windowsin juttuja. Sun pitää varmaan winukan säädöistä lajttaa jotenkin niin, ettei se etsis iPhonelles drivereita (näyttä raukka luulevan iPhonea vain digikameraksi;)). En tiedä, löytyneekö täältä kauheasti Winukka-apuja. Ehkä nykyään täältä iPhone -puolelta löytyykin. Ite en osaa auttaa. Tuontapaista mun työkonekin iPhonea ladatessa aina näyttää (WinXPPro), mutta sitä en synccaan jne käytäkään. Niin, mikä Winversio sulla on?RiGi kirjoitti:(Kyseessä Iphone 3Gs joka ostettu noin 1kk sitten sonerankytkyllä)
Olen etsinyt tältä sivustolta ja vaikka mistä vastausta tähän ongelmaani. Saman tapaisia on, mutta ei samanlaisia ja tässä ongelma: tietokoneeni ei suostu asentamaan iphonin laiteohjelmistoa tietokoneelle. Kun kytken iphonin koneeseen kiinni se alkaa lataamaan uutta ohjelmistoa ja kysyy haluanko asentaa sen. Painan kyllä ja se asentelee siinä vähän aikaa kunnes:"Windows löysi laitteen ohjainohjelmiston, mutta sen asennuksessa tapahtui virhe.(digital still camera) Luokka-asennusohjelma on hylännyt pyynnön asentaa tai päivittää laite. ota laitteen valmistajaan yhteyttä. ja siihen tyssää. Iphone näkyy itunesissa mutta sielläkin on ongelma: se pyytää minua valtuuttamaan tietokoneen uudestaan ja uudestaan ja aina kun valtuutan se sanoo, että olet jo valtuuttanut tietokoneen ja pyytää heti perään valtuuttamaan uudestaan ?! Muuten toimii iTunesissa hyvin. Syy miksi haluan apua tuohon ylempään on se, että haluan iphonin näkymään omassa tietokoneessa, jotta voin siirtää sieltä kuvia iphonesta tietokoneelle.
-RiGi
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Sori, en osaa yhtään auttaa (en ole Vistaa ikinä käyttänyt). Mut ei tuo iPhonen vialta kyllä lainkaan vaikuta.RiGi kirjoitti:oisko vika siinä, että mulla on ei rekistöröity versio vistasta? formatoin koneen tossa puolivuotta sitten asennuslevykkeellä ja siinä sitten ku alko koodeja kyseleen nii ei niitä löytyny mistään. ja osaatko yhtään kertoa, että mistä niitä säätöjä saisi muokattua :d? Eli siis iphonessa ei ole vikaa vaan koneessa?vesku kirjoitti:Windowsin juttuja. Sun pitää varmaan winukan säädöistä lajttaa jotenkin niin, ettei se etsis iPhonelles drivereita (näyttä raukka luulevan iPhonea vain digikameraksi;)). En tiedä, löytyneekö täältä kauheasti Winukka-apuja. Ehkä nykyään täältä iPhone -puolelta löytyykin. Ite en osaa auttaa. Tuontapaista mun työkonekin iPhonea ladatessa aina näyttää (WinXPPro), mutta sitä en synccaan jne käytäkään. Niin, mikä Winversio sulla on?RiGi kirjoitti:(Kyseessä Iphone 3Gs joka ostettu noin 1kk sitten sonerankytkyllä)
-RiGi
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Valtuutukseen voi kokeilla näitä:
http://support.apple.com/kb/ts1389
Eikös siinä vaiheessa, kun tulee kehote ajurin asentamisesta, saa valita täpällä, ettei halua enää nähdä moista kyselyä automaattisesti. Siihen päälle vaan cancel.
Eikös siinä vaiheessa, kun tulee kehote ajurin asentamisesta, saa valita täpällä, ettei halua enää nähdä moista kyselyä automaattisesti. Siihen päälle vaan cancel.
-
Valtuutus homma saatiin korjattua, kiitos! Tuota toista ongelmaa, et tainnut ymmärtääLegge kirjoitti:Valtuutukseen voi kokeilla näitä:
-
Re: Asennus-ongelma johon en löydä ratkaisua (2kpl) - HELP
Viesti Kirjoittaja I3enjam1n »
Kokeile asentaa itunes uudestaan ja varmista että prosesseista löytyy Applemobiledevicehelper yms. applen prosessit.
-
Re: Asennus-ongelma johon en löydä ratkaisua (2kpl) - HELP
asennettu uudestaan, kaikki prosessit löytyy. ei autaI3enjam1n kirjoitti:Kokeile asentaa itunes uudestaan ja varmista että prosesseista löytyy Applemobiledevicehelper yms. applen prosessit.
-
Re: Asennusongelma johon en löydä ratkaisua - Päivitetty
Viesti Kirjoittaja veppis »
http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=9705195
http://www.computing.net/answers/iphone ... /1076.html
Löytyisikö noista apua jos englanti taipuu?
Törmäsin tähän samaan ongelmaan iPhone 4:n myötä, 3G-malli toimi ihan ok. Täytyy kokeilla noiden ajureiden ym. päivittämistä.
Törmäsin tähän samaan ongelmaan iPhone 4:n myötä, 3G-malli toimi ihan ok. Täytyy kokeilla noiden ajureiden ym. päivittämistä.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Olin siis lähinnä veskun linjoilla noiden ajureiden kanssa. Itselläkin Windowsissa näkyi 3G:n kanssa tuntematon laite, eikä sille koskaan ajureita löytynyt. Laitoin silloin vain automaattisen asennuksen pois päältä kyseisen laitteen kohdalta. Kaikki ominaisuudet tuntui ainakin toimivan normaalisti, joten päättelin, että se oli vain Windowsin höpinöitä.
-
Joo oon kokeillu kaikkea mahollista mutta ei oikein skulaa... vika on yksinkertaisesti siinä, että koneeni luulee iphonea jonkin sortin digikameraksi.vesku kirjoitti:Sori, en osaa yhtään auttaa (en ole Vistaa ikinä käyttänyt). Mut ei tuo iPhonen vialta kyllä lainkaan vaikuta.RiGi kirjoitti:oisko vika siinä, että mulla on ei rekistöröity versio vistasta? formatoin koneen tossa puolivuotta sitten asennuslevykkeellä ja siinä sitten ku alko koodeja kyseleen nii ei niitä löytyny mistään. ja osaatko yhtään kertoa, että mistä niitä säätöjä saisi muokattua :d? Eli siis iphonessa ei ole vikaa vaan koneessa?vesku kirjoitti:Windowsin juttuja. Sun pitää varmaan winukan säädöistä lajttaa jotenkin niin, ettei se etsis iPhonelles drivereita (näyttä raukka luulevan iPhonea vain digikameraksi;)). En tiedä, löytyneekö täältä kauheasti Winukka-apuja. Ehkä nykyään täältä iPhone -puolelta löytyykin. Ite en osaa auttaa. Tuontapaista mun työkonekin iPhonea ladatessa aina näyttää (WinXPPro), mutta sitä en synccaan jne käytäkään. Niin, mikä Winversio sulla on?RiGi kirjoitti:(Kyseessä Iphone 3Gs joka ostettu noin 1kk sitten sonerankytkyllä)
-RiGi
-
kokeilin miltein kaikkea mitä tuolla oli tarjolla, ajurin päivittämistä, applen usb portin päivittämistä, kaikkea... ei yksinkertaisesti tehoa.veppis kirjoitti:http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=9705195
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka