En löytänyt ongelmiini vastauksia, tässäpä muutama mieltä askarruttava asia...
- Minulla on kone joka on vain eye tv:tä varten (MBP 2,5GHZ Core 2 duo/4GB), nyt olen pitänyt konetta niin ettei se mene koskaan nukkumaan, ainoastaan näyttö sammuu 15min päästä. Jos ajastan ohjelman eye tv:hen, herättääkö se koneen jos se on nukkumassa?
- Koneessa on iomegan 1TB usb-kovalevy ja nyt olen seurannut että levy käy koko ajan vaikka asetuksissa onkin täppä päällä että sammuta levyt kun mahdollista?? Mikä neuvoksi?
- Koneeni ovat Gigabitti-verkossa, verkossa on mukana Buffalon LinkStation Live 1TB (ja tietenkin tämä netsream dtt purkki), koetin käyttää tätä levyä tallentamiseen, mutta se ei ilmeisesti "herännyt" eyetv:n käskystä, joten nauhoitus siihen ei onnistunut. Onko tähän jotain lääkettä?
- eyetv3 ohjelmassa on ärsyttävä "ominaisuus" aina kun ohjelman käynnistää uudelleen se hukkaa epg datan, ja pitää mennä kanavavalikossa jokaisen kanavan kohdalle ja vaikka kaikissa lukee DVB pitää jokaisesta valita erikseen NONE ja sitten uudestaan DVB, sitten toimii. Tämän operaation jälkeen vielä ohjelma kysyy että tallennetaanko muutokset ja vaikka laittaa että tallennetaan, niin taas seuraavalla käynnistyskerralla EPG on hukassa. Outoa tallentamista...
EyeTV netsream dtt-kysymyksiä...
Koko liikkuvan kuvan kirjo
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
EyeTV netsream dtt-kysymyksiä...
Viesti Kirjoittaja mgrey »
Viimeksi muokannut amanita, 24.8.2010 klo 0.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: EyeTV netsream dtt-kysymyksiä...
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Herättää.mgrey kirjoitti: - Minulla on kone joka on vain eye tv:tä varten (MBP 2,5GHZ Core 2 duo/4GB), nyt olen pitänyt konetta niin ettei se mene koskaan nukkumaan, ainoastaan näyttö sammuu 15min päästä. Jos ajastan ohjelman eye tv:hen, herättääkö se koneen jos se on nukkumassa?
Kaikki levyt eivät osaa sammua, kun niitä ei tarvita.- Koneessa on iomegan 1TB usb-kovalevy ja nyt olen seurannut että levy käy koko ajan vaikka asetuksissa onkin täppä päällä että sammuta levyt kun mahdollista?? Mikä neuvoksi?
Voisi koittaa EPG:n nollaamista. Jos se ei auta niin eyetv:n asetustiedoston poistoa voisi myös kokeilla.- eyetv3 ohjelmassa on ärsyttävä "ominaisuus" aina kun ohjelman käynnistää uudelleen se hukkaa epg datan, ja pitää mennä kanavavalikossa jokaisen kanavan kohdalle ja vaikka kaikissa lukee DVB pitää jokaisesta valita erikseen NONE ja sitten uudestaan DVB, sitten toimii. Tämän operaation jälkeen vielä ohjelma kysyy että tallennetaanko muutokset ja vaikka laittaa että tallennetaan, niin taas seuraavalla käynnistyskerralla EPG on hukassa. Outoa tallentamista...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka