Tänään ostamani iPad 64Gb Wlan 3G -malli ei toimi.
Kytkin iPadin ohjeiden mukaisesti päivitettyyn iTunesiin ja pääsinkin heti tekemään applen laitteille tyypillisen alustuksen. Näin jopa vilaukselta laitteen "työpöydän".Tämän jälkeen seuraava vaihe oli päivittää uusin ohjelmistoversio iPadiin. Kaikki meni siihen asti hyvin kunnes firmwaren päivityksen jälkeen iTunes antoi virhekoodin 37 ja käski alustaa iPadin ja "palauta ja päivitä" uudelleen. Vika toistuu kerta toisensa jälkeen aina samassa kohdassa.
Etsin applen sivuilta virhekoodin 37 ja siihen annetut eheytystoimenpiteet. Eivät toimineet ja vika vaan jatkuu. Kokeilin mm. Sulkea kaikki tietoturvaohjelmat ja softat jotka voisivat blokata päivityksen. Poistin ja asensin iTunesin uudelleen ja aina välissä boottasin myös iPadia varmuudeksi. Kone on Windows 7:lla varustettu 64 bittinen PC. Viimeisenä keinona asensin uusimman iTunesin toiselle koneelleni jossa täysin eri tietoturvaohjelmisto, Windows XP professional ja 32bittinen. Joten en usko syyn olevan myöskään tietokoneessa.
Onko kenelläkään hyviä neuvoja vai lyönkö laitteen pakettiin ja haen rahat takaisin tästä kaikesta harmistuneena?
iPad ja virhekoodi 37
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 30.11.2010 klo 22.07
iPad ja virhekoodi 37
Viesti Kirjoittaja Reya »
-
- Viestit: 4702
- Liittynyt: 4.11.2007 klo 13.32
- Paikkakunta: Tampere
Re: iPad ja virhekoodi 37
Viesti Kirjoittaja atheos »
Vie se myyjäliikkeeseen ja keskustele, saatko suoraan uuden laitteen vai huolletaanko tuo (= saat uuden laitteen). Applen huomautusaika DOA-laitteille on kaksi viikkoa ostosta jonka aikana myyjä voi siis lähettää sen takaisin Applelle.
Vaihtoehtoisesti kannattaa kokeilla softapalautusoperaatiota Mac-koneella jos mahdollista, sillä Windowsin iTunes on harmittavan huono Mac-versioon verrattuna mm. iPodien/iPadien/iPhonejen kanssa.
Maanantaikappaleita on aina. Juuri siksi on olemassa esim. se takuu. Kyllä se siitä.
Vaihtoehtoisesti kannattaa kokeilla softapalautusoperaatiota Mac-koneella jos mahdollista, sillä Windowsin iTunes on harmittavan huono Mac-versioon verrattuna mm. iPodien/iPadien/iPhonejen kanssa.
Maanantaikappaleita on aina. Juuri siksi on olemassa esim. se takuu. Kyllä se siitä.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 30.11.2010 klo 22.07
Re: iPad ja virhekoodi 37
Viesti Kirjoittaja Reya »
Teknisestä tuesta sanoivat että laite on DOA. Laite on lähetetty ostopaikkaan ja tähän päättyi tämän laitteen tarina. Katsotaan jos uuden kanssa tulisi onnellisempi tarina.
Kiitos avusta.
Kiitos avusta.
Viimeksi muokannut Reya, 1.12.2010 klo 12.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit