Mulla samanlaista ongelmaa ja tässä juuri selailin foorumia läpi, että josko löytyisi jotain vastauksia ongelmaan. Kohtalotoveri nyt ainakin löytyi.
Mulla tosiaan käytössä Mac mini, Applen oma langallinen näppis ja microsoftin hiiri. Ongelma alkoi pikkuhiljaa eikä sitä esiintynyt jokaisella koneen käynnistyskerralla. Ongelma kuitenkin paheni pikkuhiljaa. Tekee juurikin tuota samaa eli kirjoittaa yhtä kirjainta vaikka maailman tappiin asti ja sitten ei välillä kirjota ollenkaan. Aluksi ajattelin, että kyseessä on softa puolen ongelma. Suoritin oikeuksien korjaamisen joka ei vaikuttanut asiaan. Tein käyttiksen uudelleen asennuksen, joka ei myöskään vaikuttanut. Ajattelin, että ongelma saattaa liittyä Snow Leopardiin, mutta ongelma ilmenee myös pelkässä Leopardissakin.
Viimeisimmät huomiot on, että kone heittää usb:llä toimivan ulkoisen kovalevyn irti ilman mitään erityistä syytä ja herjaa, että ulkoista-asemaa ei ole irroitettu oikein. Toisena huomiona on, että kun näppäimistö ei tottele niin esim caps lockin valo ei syty eli näppikseen ei mene virtaa. Olisikohan kyseessä USB puolen ongelma? USB porteissa minulla on kiinni näppis, hiiri ja nettitikku.
Oletko keksinyt minkäänlaista ratkaisua ongelmaan?? Oletko ollut huoltoon yhteydessä??