Elikkäs olen ajatellut joskus puhelmeni vaihtamista kokonaan takaisin Nokia 3210 tai 3310:aan. Syynä hemmetin hyvä kestävyys ja toimivuus sekä pitkä käyttöikä. Itse kysymys kuuluu näin:
Tietäisikö joku paikkaa, mistä saisi näinkin vanhoja puhelimia "brand new" meiningillä, eli siis upouutena; miel. sinetti paketissa avamattomana. Luulisin pärjääväni Mifi + iPad + iTouch + vanha nokia meiningillä. Puhelin saa olla britti/us versio, ei tarvi olla välttis suomen kielinen käyttis kunhan olisi vain uusi & avaamattomassa pakkauksessa.
Saa siis olla nettikauppa/normi myymälä. Suomesta tai ulkomailla.
Kiitoksia neuvovista vastauksista!
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Ebay.stä voisi jotain refurbished luuria löytyä, tai huutonetissä josta voi hyviä yksilöitä löytyä. Muuten että löytäisit uuden laatikossa taitaa olla mahdottomuus
Joskus palaan itsekkin taaksepäin ajassa ja otan käyttöön N6110 ei tipu kentät ja uudella tehoakulla pysyt linjoilla toistaviikkoa.
Tai sitten N6510 joka on pieni ja hyvällä akun kestollaan vieläkin kova luu
Viimeksi muokannut K@rtsa, 13.2.2011 klo 9.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi sen pitäisi olla uusi? Minä ostin poliisilaitoksen huutokaupasta pussillisen noita:
Olen käyttänyt tuollaista tyytyväisenä kymmenkunta vuotta. Minusta se on parempi kuin nuo 3000-malliset. Pienempi, akku kestää pidempään ja taskulampusta on iloa yllättävän usein.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:Miksi sen pitäisi olla uusi? Minä ostin poliisilaitoksen huutokaupasta pussillisen noita:
Olen käyttänyt tuollaista tyytyväisenä kymmenkunta vuotta. Minusta se on parempi kuin nuo 3000-malliset. Pienempi, akku kestää pidempään ja taskulampusta on iloa yllättävän usein.
Siksi, koska haluisin alottaa sen käytön just uutena puhelimena Sama homma: miksi jotkut ihmiset eivät halua ostaa käyettyä iPodia vaan ostavat saman tien uuden?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
iDock kirjoitti:
Siksi, koska haluisin alottaa sen käytön just uutena...
Sama homma, miksi nuoret neitsyet ovat kovassa kurssissa miesten maailmassa?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
^ Sillä nyt ei niin väliä, mutta löytyykö noita puhelimia uutena? Sen selvyyden halusin, mutta ilmeisesti niitä ei uutena saa enää mistään syövereistä.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
iDock kirjoitti:^ Sillä nyt ei niin väliä, mutta löytyykö noita puhelimia uutena? Sen selvyyden halusin, mutta ilmeisesti niitä ei uutena saa enää mistään syövereistä.
Miksi sen pitää olla uusi jos siihen kuitenkin uusia akkuja saa?
iDock kirjoitti:^Lue ylempää. Ette varmaan ymmärrä logiikkaani mutta silti haluaisin aloittaa sen puhelimen käytön uutena. Ja näin käyttää alusta loppuun.
Täytyy myöntää, että ehkä on hieman vaikea käsittää logiikkaa, jossa halutaan hankkia 10 vuotta vanhaa laitetta uutena. Varsinkaan kun kyseessä on laiteryhmä, joka menee koko ajan aika vauhdilla eteenpäin. Enkä muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka aina pelkäävät sitä käytetyn ostamista. On toki tilanteita, jossa on parempi ostaa uusi, mutta tämä ei välttämättä ole se kohta.
Joidenkin ihmisten halu palata takaisin esi-isien elämän malliin aiheuttaa joskus aika epätoivoisia yrityksiä...