Terve!
Ostin sitten tuon uuden MacBook Pro 13,3" 2,3GHz ja en saa mokkulaa toimimaan siinä. Huawei (1552) kyllä ajaa Mobile Partneri koneelle, mutta tämän jälkeen Mobile Partner ilmoittaa, että 'laite ei ole kytketty tai se ei ole tavoitettavissa'. Mokkula kyllä vilkuttaa sinistä valoa, joka ilmoittaa, että se on tietokoneessa kiinni, mutta jotenkin tuo kone ei vain tunnu sitä ymmärtävän (sama valo, joka palaisi solkenaan, jos yhteys olisi muodostettu). Samoin ei ohjelmiston asentamisesta huolimatta mistään verkkoasetuksista löydy tietoakaan tuosta mokkulasta, joten jokin tossa välillä mättää.
Monta aihettahan tästä on, mutta ei tunnu mikään täysin kohtaavan oman ongelmani kanssa. Oma mokkula on soneralta, jos sillä on minkään asian kanssa vaikutusta. Tuntuu kaikkien muiden ongelmat olevan saunalahti-elisa akselilta, mutta sillä nyt tuskin on mitään merkitystä minkään kanssa, että minkä kortti siellä sisällä on.
Tämä on taas tietysti sellainen rasti ruutuun -tyyppinen tehtävä, mutta jos näin on annan sen itse itselleni anteeksi jo nyt. Olen monessa asiassa korvaamattoman hyvä, mutta tietotekniikan kanssa pelaaminen ei kuulu siihen listaan.
Kiitoksia jo etukäteen!
MacBook Pro 13" ja Huawei eivät tue toisiaan, miksi?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
MacBook Pro 13" ja Huawei eivät tue toisiaan, miksi?
Viesti Kirjoittaja Luminapakettu »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 10.3.2011 klo 22.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Macbook Pro 13" ja Huawei eivät tue toisiaan, miksi?
Viesti Kirjoittaja Luminapakettu »
Noniin! Ongelma ratkaistu, eikä tämä varmaan monelle alakouluikäisellekään olis tuottanut yhtä paljon päänvaivaa kun mulle.
Jos joku nyt sattus kuitenki samaa ongelmaa törmäämää, ni ratkasu on seuraavanlainen. Tosta: http://www.huaweidevice.com/resource/mi ... index.html
Ja jos joku nyt jäi vielä miettimään missä kaikessa olen korvaamattoman hyvä, niin niitä on ruuanlaitto, tapetointi, auton korjaus, kurkkulaulanta ja oraaliseksi naiselle.
Jos joku nyt sattus kuitenki samaa ongelmaa törmäämää, ni ratkasu on seuraavanlainen. Tosta: http://www.huaweidevice.com/resource/mi ... index.html
Ja jos joku nyt jäi vielä miettimään missä kaikessa olen korvaamattoman hyvä, niin niitä on ruuanlaitto, tapetointi, auton korjaus, kurkkulaulanta ja oraaliseksi naiselle.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka