Terve!
Loin uuden tunnuksen Appstoreen jonka yhteydessä piti sitten laittaa nuo Nordean visa electronin tiedot. Minulla oli vuosi sitten eri tunnus ja tällöin samainen kortti toimi täysin moitteettomasti. Nyt näin jälkeenpäin eri tunnuksella (Kuitenkin sama käyttäjä) store antaa minulle viestin "Enter your apple ID and password, then click billing info and update your payment information. You will not be able to make purchases until this billing issue has been solved".
En ymmärrä mistä tämä johtuu sillä olen joka kerta sisäänkirjautunut ja juurihan minä yritän päivittää maksutietoja niin miksi tuo pyytää edelleen apple id:tä ja salasanaa että voisin ne päivittää.
Olen yrittänyt iphonen kautta ja itunesin kautta ja kummallakaan ei onnistu. Iphonen maksutietojen päivitys bugittaa vielä oudommin sillä aina kun olen täyttänyt kortin kentät ja painanut "valmis" se ei liiku mihinkään vaan antaa viestin "Tap continue to sign in" vaikka olen joka kerralla sisäänkirjautunut.
Kiitän suuresti jo etukäteen!
AppStore ja korttitiedot
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
AppStore ja korttitiedot
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
-
-
-
Re: AppStore ja korttitiedot
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
Juu tuolta koitin äsken ja sain aikaiseksi vahvistaa sähköpostiosoitteen. En vielä yrittänyt itunesin kautta kun olen töissä mutta iphonen kautta se ei edelleenkään hyväksy korttia. Tämä kortti kuitenkin toimi hyvin vuosi sitten ja verkkomaksaminen on laitettu päälle.
Olen valinnut maksutavaksi aina visan ja se on toiminut. Yritin tuota click&buy systeemiä mutta sieltäkin tuli sama palaute ja kortti ei mene läpi.
Ärsyttää kun aspakin palvelee vain englannin kielellä eikä oma perus englantini riitä tuomaan asiaa riittävän tarkasti esille.
Olen valinnut maksutavaksi aina visan ja se on toiminut. Yritin tuota click&buy systeemiä mutta sieltäkin tuli sama palaute ja kortti ei mene läpi.
Ärsyttää kun aspakin palvelee vain englannin kielellä eikä oma perus englantini riitä tuomaan asiaa riittävän tarkasti esille.
-
Viesti Kirjoittaja 97ipod »
IronC88 kirjoitti:Terve!
Loin uuden tunnuksen Appstoreen jonka yhteydessä piti sitten laittaa nuo Nordean visa electronin tiedot. Minulla oli vuosi sitten eri tunnus ja tällöin samainen kortti toimi täysin moitteettomasti. Nyt näin jälkeenpäin eri tunnuksella (Kuitenkin sama käyttäjä) store antaa minulle viestin "Enter your apple ID and password, then click billing info and update your payment information. You will not be able to make purchases until this billing issue has been solved".
En ymmärrä mistä tämä johtuu sillä olen joka kerta sisäänkirjautunut ja juurihan minä yritän päivittää maksutietoja niin miksi tuo pyytää edelleen apple id:tä ja salasanaa että voisin ne päivittää.
Olen yrittänyt iphonen kautta ja itunesin kautta ja kummallakaan ei onnistu. Iphonen maksutietojen päivitys bugittaa vielä oudommin sillä aina kun olen täyttänyt kortin kentät ja painanut "valmis" se ei liiku mihinkään vaan antaa viestin "Tap continue to sign in" vaikka olen joka kerralla sisäänkirjautunut.
Kiitän suuresti jo etukäteen!
ei toiminu mullakaan nordean visa electron appstoressa, mutta ongelma on hoidettu toisella kortilla
ipod touch 4G 8GB
-
Viesti Kirjoittaja Jontsa93 »
Sama vaiva täälä, kun yritän laittaa tietoihin mun nordean visa electronia. Onko tähän löytynyt mitään ratkaisua ? Toinen kortti kyllä löytyy, mutta sitä ei pysty laittamaan verkkokauppoihin, kun siinä ei ole verkkotunnuksia.
iMac 21.5"
MacBook Pro 15" Retina
iPhone 4 32GB
iPhone 5 16GB
iPad 2 64GB 3G + WiFi
MacBook Pro 15" Retina
iPhone 4 32GB
iPhone 5 16GB
iPad 2 64GB 3G + WiFi
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka