Pakko se on apua pyytää,kun omat selvitykset ja korjaukset taitavat pahentaa asiaa..Homppu on viimeinen toivoni ! Aloitetaan : Ostin n.viikko sitten Procaster Bluetooth Audio Receiverin.Kytkin sen stereoihin ja kaikki pelasi ! Yritin kuitenkin (webistä nähtyjen) ohjeiden mukaan parantaa äänenlaatua ja itse taisin sotkea vähän vääriä asetuksia,koska enää ääntä ei kuulu stereoista.Pari muodostuu,kyllä.Yhteys yleensä,kyllä.Mutta kun klikkaa "Käytä äänilaitteena" tulee stoppi.Ei ääntä stereoista ja vikailmoitus ruutuun : "Bluetooth-ääni epäonnistui.Virhe yhdistettäessä kuulokemikrofoniin.KOODATTU ÄÄNIVIRRAN MÄÄRITYS etälaitteeseen oli virheellinen".Kone siis Imac 21.5" (late 2010,OS X 10.6.7).Eli töppäsin itse ainakin siinä ,kun (parantaakseni äänenlaatua...) avasin Bluetooth Audio Agent plistin ja muutin vääriä arvoja,niitä kun on joko Integer tai string ja sitten joku value (Bitpool,stream jne):Mitkähän on ne alkuperäiset asetukset ??? Entäs Sarjaporttiasetukset ? Eli toimi ennenkuin sotkin itse
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
....Olisi tosi hienoa jos apu löytyisi.Asetusten palautus ? Mitä neuvoksi ? Oikeudet korjattu,ei apua.Mainittakoon,että Procaster toimii mainiosti esim.puhelimen kanssa joten vika on Imacissa.Jatkan tutkiskelua,KIITOS JO ETUKÄTEEN MAHD.VINKEISTÄ !!! PS:Tietääks joku mikä on virheilmoitus : SDP failed ,error = Oxfffe (tuli XCodelta) ? T. always a newbie...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)