Mulla on ollut tuo iphone 3GS jo jonkin aikaa hiljasena, tarkalleen ottaen siitä lähtien kun cydia teki laitteeseen updatet ja yritti käynnistää sitä uudelleen (muuta vaihtoehtoa ei luullakseni ollut. Osaajat varmaan tietävät mistä puhun). Asiahan nyt on niin, että laitteeni on 4.2.1. firmiksellä ja koska se on unlockattu (tethered) on siinä se ipadin baseband eli 16....(en muista enää, taisi alkaa tuolla 16:lla). Olen yrittänyt herättää sitä henkiin monta kertaa, mutta vanhojen linkkien ollessa kuolleita (kokeilkaa vaikka niitä mitkä löytyy iclarifiedistä) on tehtävä tuskastuttanut minua monet kerrat, jos ongelmani nyt liittyy niihin ohjelmiin mitä olen ladannut ja yrittänyt käyttää laitteen käynnistykseen (kuten redsn0w_win_0.9.6b6 tai redsn0w_win_0.9.6rc16). Siksi pelkäänkin, että iphoneni on nyt pelkkä "tiili". Monet ovat sanoneet, että on mahdotonta saada iphone täydellisesti jumiin, mutta itse en ole löytänyt vastausta täältä, enkä muualta internetsistä

Jos joku vielä viitsisi laittaa täydelliset ohjeet toimivine linkkeineen tähän vastaukseksi olisin kiitollinen. Jos tämä taas oli tuttua sinulle ja tiedät puhelimeni olevan nyt menetetty, kerrothan siitä minulle.
Kiitos jo etukäteen, -Meemikko.