Päivää foormuille.. Olen lueskellut läpi foorumia ja aiheita joissa ihmiset ovat painineet samojen ongelmien kanssa. En kuitenkaan saanut noiden kautta ongelmaa korjattua, joten jouduin laittamaan uuden ketjun tästä.
Ongelma on klassinen elikkä iPhonessa näkyy vain iTunesin kuva ja usb-johto. Tilanne lähti tästä:
Hommasin Ebaysta vähä käytetyn iPhone 3GS:n. Puhelin toimi hienosti siihen asti kunnes sen vahingossa laitin päivittämään uutta päivitystä 4.3.5... No vähä ennen päivityksen päättymistä, iTunes herjasi jostain päivitysvviheestä, eikä voinut asentaa uusinta softaa. ITunes myös pyysi palauttamaan ohjelmiston mutta sekään ei auttanut. Huomasin jäljestä päin, että iPhonessa oli asennettu seuraavaa -> "FW 4.1 inklusive Baseband 6.15.00 für den UNLOCK | Upgrade mittels iMAC & pwnagetool auf 4.2.1". No minulla on Win7 kone, joten ilmeiseseti tuota pwnagetoolia ei pysty asentamaan.Olen siis yrittänyt tämän ohjeen mukaan toimia -> http://answers.yahoo.com/question/index ... 437AAAr2YF. Hain uusimman 4.3.5 ohjelman ja se lähtee sitä asentamaan kuten ohjeessa sanotaan mutta herjaa taas vähä ennen loppua tuota virhettä (1015). Mitä mun pitäisi tehdä, että saisin tämän pelittämään? Onnistuuko muutakuin tuolla pwnaketoolilla ja macilla? Entä voinko päivittää suoraa tuon 4.3.5?
Kiitos avusta jo etukäteen kun autatta tällaista keltanokkaa..
iPhone 3GS ja päivitys
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS ja päivitys
Viesti Kirjoittaja Jaahall »
-
Re: iPhone 3GS ja päivitys
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Johtuu tosta basebandista. Kokeile lataa Tiny Umbrella koneelle, sitten päivität puhelimen, tulee error basebandin takia, puhelimen menee recovery modeen (iTunes kuva), avaat Tiny Umbrellan ja klikkaat sieltä "Kick out of recovery mode". Tollasen ohjeen joskus löysin Googlella, en ole kyllä itse kokeillut. Jos ei onnistu, niin sitte pitää asentaa custom firmware vaikkapa Sn0wbreezellä, joka ajaa windowsissa saman asian kuin PwnageTool Macissa..
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka