http://support.apple.com/kb/SP541?viewlocale=fi_FI
Perustiedot:
2,26 GHz Intel Core 2 Duo
4 Gt 1067 MHz:n DDR3
NVIDIA GeForce 9400M 256 MB
13 tuumaa (1280 x 800)
160 Gt Levy (SATA)
Sitten muutama erityispiirre:
- Ostettu elokuussa 2009 Turun Varimportista. Olen ensimmäinen ja ainut omistaja.
- Mukaan ostokuitit, laturi, Snow Leopard -levy ja Tucanon ruskea Second skin -suojapussukka.
- Kunto tyydyttävä/ok, ei mitään isoa damagea vaan normaalia kulumaa (ks. kuvat alla).
- Muisti päivitetty neljään gigaan.
- Mukaan Snow Leopard dvd-levyllä ja asennettuna. Koneen mukana tulleet levyt hukkuneet, mistä johtuen iLife'09 on teillä tietymättömillä. On mahdollista, että löydän ne, kun käyn pakkaamaan muuttoa varten. Todennäköisyys löytymiseen luokkaa 1/3.
- Taustavalaistu näppäimistö toimii hyvin ja puhdistin juuri muutaman näppäimen.
- Levyasema toimii ja käytin siellä äsken puhdistuslevyä varmuuden vuoksi.
- Akku toimii reilut kolme tuntia, terveydeksi kerrotaan 70%, mutta Lion kehoittaa huollattamaan akun. Se kannattaneekin jossain vaiheessa tehdä, se on ollut aika runsaassa käytössä. Akusta lisätietoja alla kuvien muodossa.
Ennen kuvia vähän asiaa kaupanteosta:
- Kone sijaitsee Turussa vielä tämän viikon ja sitten muuttaa perässäni pk-seudulle, ellei tätä saada kaupaksi sitä ennen.
- Tästä johtuen otan tarjouksia vastaan tämän viikon. Jos sopivaa tarjousta ei tule, niin myyn sitten pk-seudulta uudestaan jos olen myydäkseni.
- Helpolla en lähde postittelemaan, sillä alkuperäistä pahvilaatikkoa ei ole mukana, vaan minun pitäisi kehittää joku oma viritelmä.
- Saa tulla katsomaan.
- Ei liiku mihinkään alle viidensadan. Maksu tilille vaikka noutaisit, ei käteistä.
- Tarjouksia tähän alle. Kiitos!
Sitten kuvia:

Jos oikein tarkasti katsot, niin seuraavassa kuvassa huomaa pienen painauman alumiinissa (kosmeettinen, ei vaikuta näyttöön):

Kulumaa alumiinissa:

Alumiinin takapuolen käytön jälkiä:

Coconut Battery (aika sadistinen tuo 400px rajoitus):

Kysykää vielä, jos on jotain kysyttävää! Isompia kuvia saa, jos joku pyytää.