Heipä hei kaikille tasapuolisesti,
Eli ongelma on minulla seuraava: Soitan puhelun / vastaan puheluun ja laitan luurin korvalle (ei siis handsfreetä) ja sitten melkein joka puhelun jälkeen minun on lukittava näyttö uudelleen ja avattava se, ennen kuin voin käyttää luuria uudelleen. Muutoin kosketusnäyttö on ihan vallan sekaisin, ikonit ei toimi, skrollaus ei vieri, tulee "sivuosumia" jne.
Onko tämä ihan perusominaisuus, vai pitääkö viedä huoltoon? Takuu on vielä voimassa. Tosin minulla on takakansi halki, vaikuttaako se takuuseen? Tällä ei ole ollut mitään tekemistä kosketusnäytön kanssa, koska se on ollut halki jo puoli vuotta ja tämä sekoilu on alkanut vasta vähän aikaa sitten.
Kiitos vastauksista.
PS. siis 16 gigainen on kyseessä ja sisällä on iOS 5.0.1, ei JB:ta tai mitään.
Kosketusnäytön sekoilu puhelun jälkeen iPhone 4
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kosketusnäytön sekoilu puhelun jälkeen iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Maccara »
Viimeksi muokannut amanita, 27.11.2011 klo 0.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iphone 5c 16 Gb
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
Re: Kosketusnäytön sekoilu puhelun jälkeen iPhone4
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Ei ole perusominaisuus vaan selvä vika. Takuu on loppunut siinä kohtaa kun takalasi on haljennut.Maccara kirjoitti:Onko tämä ihan perusominaisuus, vai pitääkö viedä huoltoon? Takuu on vielä voimassa. Tosin minulla on takakansi halki, vaikuttaako se takuuseen?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei nyt välttämättä, tai ehkä takuu muttei kuluttajansuoja, ellei laitetta ole rikottu huolimattomasti käsittelemällä (johon tuo rikkoutunut lasi tosin usein viittaa).nokiastream kirjoitti:Ei ole perusominaisuus vaan selvä vika. Takuu on loppunut siinä kohtaa kun takalasi on haljennut.Maccara kirjoitti:Onko tämä ihan perusominaisuus, vai pitääkö viedä huoltoon? Takuu on vielä voimassa. Tosin minulla on takakansi halki, vaikuttaako se takuuseen?
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Fuck. Niin epäilinkin.
Mitäpä jos vaihdan itse takakannen ja sitten kiikutan huoltoon? Onko siellä jotain sinettejä?
Mitäpä jos vaihdan itse takakannen ja sitten kiikutan huoltoon? Onko siellä jotain sinettejä?
Iphone 5c 16 Gb
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kannattaa lopettaa petoksen suunnittelu jo tähän paikaan.Maccara kirjoitti: Mitäpä jos vaihdan itse takakannen ja sitten kiikutan huoltoon? Onko siellä jotain sinettejä?

MacBook Air M1
-
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
Ei ole takakannessa sinettejä. Hanki sitten käytetty alkp. lasi eikä eBayn kopiota.Maccara kirjoitti:Mitäpä jos vaihdan itse takakannen ja sitten kiikutan huoltoon? Onko siellä jotain sinettejä?
-
Re: Kosketusnäytön sekoilu puhelun jälkeen iPhone 4
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Tämän mukaan sinulla on myös etulasi halki, jos tarkoitat kosketusnäytöllä sitä??Maccara kirjoitti:Heipä hei kaikille tasapuolisesti,
Eli ongelma on minulla seuraava: Soitan puhelun / vastaan puheluun ja laitan luurin korvalle (ei siis handsfreetä) ja sitten melkein joka puhelun jälkeen minun on lukittava näyttö uudelleen ja avattava se, ennen kuin voin käyttää luuria uudelleen. Muutoin kosketusnäyttö on ihan vallan sekaisin, ikonit ei toimi, skrollaus ei vieri, tulee "sivuosumia" jne.
Onko tämä ihan perusominaisuus, vai pitääkö viedä huoltoon? Takuu on vielä voimassa. Tosin minulla on takakansi halki, vaikuttaako se takuuseen? Tällä ei ole ollut mitään tekemistä kosketusnäytön kanssa, koska se on ollut halki jo puoli vuotta ja tämä sekoilu on alkanut vasta vähän aikaa sitten.
Miten se takuuseen voisi mennä? Ja kyllä varmasti voi vaikuttaa sen toimintaan vaikka joskus aikaisemmin on toiminutkin.
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
-
Ei ei, kosketusnäyttö (etukansi) on siis täysin ehjä. Takakansi on mennyt halki (tai säröille miten sen nyt ilmaisee), mutta tämä sekoilu ei liity siihen, koska se on jo tapahtunut edellisen omistajan kanssa ja tämä häröily on alkanut vasta noin kuukausi sitten. Puhelin on ollut minulla puoli vuotta.
Se tässä vähän ärsyttääkin, että sain käsiini puhelimen valmiiksi rikki ja nyt nämä takuuasiat on sitten tällaista sekoilua.
Se tässä vähän ärsyttääkin, että sain käsiini puhelimen valmiiksi rikki ja nyt nämä takuuasiat on sitten tällaista sekoilua.
Iphone 5c 16 Gb
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
IPad mini
Macbook Pro Retina 2014
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Huolto olettaa, että sekoilu liittyy siihen, koska pudottaminen on voinut aiheuttaa sisäisiä vaurioita, jotka ilmenevät viiveellä. Jos on ostanut säröillä olevan puhelimen, niin on ottanut tietoisen riskin. Se nyt on jokaisen oma asia, vaihtaako lasin ja vie huoltoon...iso osa varmaan tekisi niin.Maccara kirjoitti:Ei ei, kosketusnäyttö (etukansi) on siis täysin ehjä. Takakansi on mennyt halki (tai säröille miten sen nyt ilmaisee), mutta tämä sekoilu ei liity siihen, koska se on jo tapahtunut edellisen omistajan kanssa ja tämä häröily on alkanut vasta noin kuukausi sitten. Puhelin on ollut minulla puoli vuotta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka