ostin kaverilta 3G:n ja tein oman tunnuksen MUTTA kun menen storeen tulee teksti "your request could not be combleted" .. ja olen vahvistanut asetuksissa oman tilini ym ym ym olen siis tehnyt tämän :
http://support.apple.com/kb/TS2890?viewlocale=fi_FI
storessa sitten kun menen päivitys kohtaan, niin hupsista, siellä onkin kaverini sähköpostiosoite joka vaatisi salasanan?!?!! KIVA.. hmm.. voisikohan joku auttaa jos ymmärsi selitykseni..
APPLE ID tunnus
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Ylläpitäjä
Re: APPLE ID tunnus
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kirjaudu ensin ulos storesta ja sitten uudella tunnuksella sisään.
App store - Esittelyssä - ja siellä ihan sivun alaosa... Apple ID: .... paina ja kirjaudu ulos... ja sitten sisään omalla tunnuksellasi...
App store - Esittelyssä - ja siellä ihan sivun alaosa... Apple ID: .... paina ja kirjaudu ulos... ja sitten sisään omalla tunnuksellasi...
-
Viesti Kirjoittaja mvmk »
ei onnistu noin kun siellä storen päivitys kohdassa kaverin käyttäjätunnus on "kiinteänä" ja sitä en saa millään pois vaikka kirjaudun ulos mukamas.. ja kun valitsen appstoren ja siinä esittely kohdassa olen niin ei siinä itse asiassa ole tuollaista vaihtoehtoa.. täysin tyhjä... alhaalla lukee vain esittely, lajityypit, top25, etsi ja päivitykset...
kun painan päivitykset kohdasta ja sieltä sitten ylhäältä päivitä kaikki niin sitten siihen ilmestyy se kaverini tunnus "kiinteänä" ja vaatii salasanaa.. auttaiskohan jos nollaisin ihan koko puhelimen?!?! niin täysin kuin voi vain nollata
kun painan päivitykset kohdasta ja sieltä sitten ylhäältä päivitä kaikki niin sitten siihen ilmestyy se kaverini tunnus "kiinteänä" ja vaatii salasanaa.. auttaiskohan jos nollaisin ihan koko puhelimen?!?! niin täysin kuin voi vain nollata
Viimeksi muokannut mvmk, 9.12.2011 klo 9.26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kyllä varmasti auttaa. Niin pitäisikin aina tehdä kun ostaa käytetyn puhelimen.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja mvmk »
no asetukset valikkoon kun menen, niin sillä storen kohdalla näkyy vain minun tunnukseni, mutta kun menen perusvalikosta ihan appstoreen, niin siihen tulee kyseinen your request could not be ready.. ja sitten päivitykset kohdassa tosiaan näkyy vain se käverini tunnus?!?!...MacFinn kirjoitti:Kyllä varmasti auttaa. Niin pitäisikin aina tehdä kun ostaa käytetyn puhelimen.
Viimeksi muokannut mvmk, 9.12.2011 klo 9.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kookoo75 »
Onko kaverin tunnareilla ostettua appeja puhelimessa? appstore tietää kenen tunnareilla appi on ostettu ja haluaa sen salasanan kun päivittää.mvmk kirjoitti:no asetukset valikkoon kun menen, niin sillä storen kohdalla näkyy vain minun tunnukseni, mutta kun menen perusvalikosta ihan appstoreen, niin siihen tulee kyseinen your request could not be ready.. ja sitten päivitykset kohdassa tosiaan näkyy vain se käverini tunnus?!?!...MacFinn kirjoitti:Kyllä varmasti auttaa. Niin pitäisikin aina tehdä kun ostaa käytetyn puhelimen.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
App Store - Esittely - sivun alaosassa on kirjaudu valinta tai sitten Apple ID: xxx@xxx , josta voi myös kirjautua ulos. Jos ei ole, niin suosittelen ohjelmiston palautusta, edellyttäen, että iLuuri ei ole vankilasta paennut ja/tai unlockattu. Jos iLuurissa on kaverisi Appseja, niin niitä et voi päivittää ilman kyseistä tunnusta ja salasanaa.mvmk kirjoitti:ei onnistu noin kun siellä storen päivitys kohdassa kaverin käyttäjätunnus on "kiinteänä" ja sitä en saa millään pois vaikka kirjaudun ulos mukamas.. ja kun valitsen appstoren ja siinä esittely kohdassa olen niin ei siinä itse asiassa ole tuollaista vaihtoehtoa.. täysin tyhjä... alhaalla lukee vain esittely, lajityypit, top25, etsi ja päivitykset...
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka