Lseppo1 kirjoitti:Pitäisi hankkia pojalle ensimmäinen pelikonsoli, ilmeisesti otsikon mukainen. Auttakaa kokematonta. Onko tämä paketti hyvä/kelvollinen?
https://www.konebox.fi/PublishedService ... ode=112790
Jos ei niin minkälaisella paketeilla kannattaa aloittaa ja mitä lisähärpäkkeitä tarvitsee? Ostopaikkasuosituksia?
Ja vielä tyhmin kysymys: voiko ko. konsolia käyttää iMacin kautta vai vain telkkarin
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
moi
Sikäli kuin ymmärsin oikein - paketissa on 1 kpl "motion plus" ohjaimia. Jos haluaa pelata kaksinpelejä, tarvitset toisen ohjaimen (motion plussallisen, tai "perinteisen" + "motion plus palikan").
Isolla näytöllä (noin 40" ja isommat) RGB kaapelista (komponenttikaapeli) on iloa ja kuvanlaadussa nähtävissä. Natiivina tuohon ei tainnut tulla kuin komposiitti naru.
Muistaakseni sport resortissa oli ihan kivoja pelejä ... Valitettavasti me vain luovuimme taannoin ko. laitteesta, kun peliaika oli vähän kortilla. ei tullut käytettyä.
Tuote sinänsä on sama jakelukanavasta riippumatta. itse olen ostanut vuosi sitten tavaraa koneboxista ja paketti tuli perille. Jos hinta on mielestäsi kilpailukykyinen ja Wiitä tarviit, niin tuo on yksi bundle.
Etukäteen voi olla vaikea arvata, minkä tyyppiset pelit koukuttavat parhaiten. Ja taitaa olla enemmän yksilön mieltymyksistä, joten en siitä sen enempää. Osta ja kokeile ... Siitä se alkaa. Mutta lisäkustannuksiin uskaltaisin luvata toisen ohjaimen ja komponenttikaapelin sekä pari kolme muuta peliä ...
edit: iso näyttö = televisio
Ymmärtääkseni Wii ei tue kuin telkkua "monitorina", korjatkoon joka tietää minun olevan väärässä.
No more mr. brown eye