Mä oon aivan rikki
Outo salasanakysely palautuksen yhteydessä, auttakaa!
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
ipi79
Outo salasanakysely palautuksen yhteydessä, auttakaa!
Viesti Kirjoittaja ipi79 »
Mä TYHMÄ aloin päivittää itunesia ja samalla iphoneani ( 3S ) no sitten otin hienosti sen varmuuskopion minkä oon ennenkin ottanut ja kun laite oli päivitetty yritin palauttaa asetuksia ( mitkä siis oli ennen kun päivitin puhelimen ) no sitten se kysy jotain SALASANAA!! Ja ei mulla ole mitään salasanaa. Laite ei ole ennenkään kysynyt salasanaa kun olen halunnut palauttaa vanhat asetukset. Kokeilen Appstoren salasanaa mutta ei se auttanut..MITÄ TEHDÄ?? menetinkö nyt KAIKKI mitä siellä oli ja pitää " ottaa kayttoon uutena " ??
Mä oon aivan rikki
Mä oon aivan rikki
Viimeksi muokannut amanita, 18.1.2012 klo 21.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko kuvaavammaksi
Syy: Otsikko kuvaavammaksi
-
E-W
Re: MIKSIIII :( :( :( AUTTAKAA MUA!!
Viesti Kirjoittaja E-W »
Et siis ole klikannut iTunesista täppää kohtaan "Salaa iPhonen varmuuskopio"?
Edit: Kokeilepa palauttaa jokin vanhempi puhelimen varmuuskopio (joko suoraan iTunesista tai sitten Time Machinen tms. kautta).
Edit: Kokeilepa palauttaa jokin vanhempi puhelimen varmuuskopio (joko suoraan iTunesista tai sitten Time Machinen tms. kautta).
Viimeksi muokannut E-W, 18.1.2012 klo 21.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
ipi79
En ole...ja jos olisin vahingossa niin kylllähän mun ois pitänyt siihen joku salasana sit varmaan laittaa ?? eikö??
Mut ei..yrittänyt kaikki mahdolliset salasanat ja herjaa vaa et "yritä uudelleen".... eikä se ees loggaudu sillai et 4 kerran jälkeen vaikka pitäis palauttaa salasana..
mul o NIIIN tärkeetä tietoa siellä vanhassa että ois vähän niiku PAKKO saada ne :/ Onko mitään tehtävissä??
Mut ei..yrittänyt kaikki mahdolliset salasanat ja herjaa vaa et "yritä uudelleen".... eikä se ees loggaudu sillai et 4 kerran jälkeen vaikka pitäis palauttaa salasana..
mul o NIIIN tärkeetä tietoa siellä vanhassa että ois vähän niiku PAKKO saada ne :/ Onko mitään tehtävissä??
-
ipi79
E-W kirjoitti:Et siis ole klikannut iTunesista täppää kohtaan "Salaa iPhonen varmuuskopio"?
Yritin palauttaa ihan kaikista vanhimpia mutta KAIKKIIN kysy sitä salasanaa
-
ipi79
Osaako kukaan neuvoa!?! Tai voinko soittaa jonnekin huomenna!?!
-
Tege
Viesti Kirjoittaja Tege »
Saisko vaikka kuvan siitä kohtaa missä se kysyy salasanaa taikka jonkun tarkemman tekstin mitä siinä oikein lukee kun tämä salasana pitää antaa. Auttaisi huomattavasti.
Käytössä: ATK
-
Soundwise
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
Ootko kokeillu painaa vaan enteriä, jos et kerran ole mitään salasanaa laittanut?
-
ipi79
Juu kokeilin enteriä ... Ei onnannu!!
Mul ei enää oo sitä kohtaa auki missä teksti tuli! Vaati vain salasanan palauttaakseen asetukset
:(
Mul ei enää oo sitä kohtaa auki missä teksti tuli! Vaati vain salasanan palauttaakseen asetukset
-
delic
Viesti Kirjoittaja delic »
Google on siitä pirun hieno paikka, että yleensä jos törmäät johonkin ongelmaan niin maailmassa on todella suurella todennäköisyydellä vastaavan ongelman kanssa painijoita.
Joten löysin tämän: http://www.ipadforums.net/ipad-os/49211 ... sword.html tämä koskee iPadia, mutta kyse on ilmeisesti täysin samasta, ainakin tuo ekan kirjoittajan aloitus oli kuin kopio omastasi. Eli siitä sitten kokeilemaan:
Pieni referaatti, eli jonkun asennetun iOS ohjelman salasana voi olla se salasana, ilmeisesti joku bugi.
Palautus saattaa lähteä itsellään kun annat olla luurin kytkettynä ja jätät sen siihen salasana kohtaan, esim joku oli saanut 5 min odottelun jälkeen toimimaan.
Jollakin oli jonkun sähköpostin alku tämä salasana, eli kaikki ennen @merkkiä.
salasana voi olla myös 1234 tai 0000 tai joku vanha itunes tili salasana.
https://discussions.apple.com/thread/33 ... 0&tstart=0 tässä 6 sivullista lisää, eli ilmeisesti olet löytänyt jonkun iOS5 bugin.
"Tried everything until finally I figured that the screen lock password, the 4 numbers to unlock your iphone might work. That worked for me."
"I tried every password I can think of and it none of them worked, then I just kept entering my Itune's Store Password over and over again and it finally worked"
Eiköhän noilla alkuun pääse!
Koska tuossa on noin monta erilaista toimivaa ratkaisua niin tuntuu, että siihen käy tyyliin mikä vaan salasana jos tarpeeksi kauan yrittää. Tuntuu olevan ihan tuurihommaa.
Joten löysin tämän: http://www.ipadforums.net/ipad-os/49211 ... sword.html tämä koskee iPadia, mutta kyse on ilmeisesti täysin samasta, ainakin tuo ekan kirjoittajan aloitus oli kuin kopio omastasi. Eli siitä sitten kokeilemaan:
Pieni referaatti, eli jonkun asennetun iOS ohjelman salasana voi olla se salasana, ilmeisesti joku bugi.
Palautus saattaa lähteä itsellään kun annat olla luurin kytkettynä ja jätät sen siihen salasana kohtaan, esim joku oli saanut 5 min odottelun jälkeen toimimaan.
https://discussions.apple.com/thread/33 ... 0&tstart=0 tässä 6 sivullista lisää, eli ilmeisesti olet löytänyt jonkun iOS5 bugin.
"Tried everything until finally I figured that the screen lock password, the 4 numbers to unlock your iphone might work. That worked for me."
"I tried every password I can think of and it none of them worked, then I just kept entering my Itune's Store Password over and over again and it finally worked"
Koska tuossa on noin monta erilaista toimivaa ratkaisua niin tuntuu, että siihen käy tyyliin mikä vaan salasana jos tarpeeksi kauan yrittää. Tuntuu olevan ihan tuurihommaa.
Viimeksi muokannut delic, 18.1.2012 klo 22.04. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
-
mac_tumpelo
Viesti Kirjoittaja mac_tumpelo »
Oletko katsonut "Avainnipusta" onko siellä mitään siihen liittyvää?ipi79 kirjoitti:Juu kokeilin enteriä ... Ei onnannu!!
Mul ei enää oo sitä kohtaa auki missä teksti tuli! Vaati vain salasanan palauttaakseen asetukset:(
-
atheos
Re: Outo salasanakysely palautuksen yhteydessä, auttakaa!
Viesti Kirjoittaja atheos »
On myös ohjelmia, joilla backupista voi kaivaa tiedot ulos. Jos termit CSV, ICS tai vCard eivät kerro mitään, niin ei kuitenkaan kannattane hakata päätä seinään yrittämällä itse.
Viimeksi muokannut atheos, 19.1.2012 klo 0.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
ipi79
delic kirjoitti:Google on siitä pirun hieno paikka, että yleensä jos törmäät johonkin ongelmaan niin maailmassa on todella suurella todennäköisyydellä vastaavan ongelman kanssa painijoita.
KIIIITOS!!!!!!!!! Kokeilen antamiasi vinkkejä!!! KIITOS PALJON!!!:)
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka