Moro!
Koska on tuo nyt kuitenkin pikkasen päivänkakkaramaista tuo kovalevyn vaihtaminen näihin vanhoihin mineihin, niin aattelin nyt kysästä ennen kuin rupeen räpeltämään.
Toimiiko heittämällä jos vaihdan vanhasta ministä kovon uuteen? Vanha värkki on -07 versio uusimmalla Lionilla, uusi siis -09 c2d.
Muistaakseni joskus kun olen swapannut jonkun levyn vuosimallien välillä noissa vanhoissa MacBookeissa, niin ei ole ollut ongelmaa, mutta nyt ei jaksais turhanpäiten säätää. Vanhassa on siis teranen levy, ja onhan se ähräystä jos rupeaa niitä tiedostoja siirtelemään ulkoisille jiiänee, kun uudessa on pikkusempi kiekko. Ois vaan iisiä purkaa laitteet ja vaihtaa kiekko ja silläselvä avot.
Tom Hanks etukäteen vaan!
Toimiiko heittämällä: kovo -07 ministä -09 miniin?
Pienen ihmeen ystävät
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Toimiiko heittämällä: kovo -07 ministä -09 miniin?
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
-
Re: Toimiiko heittämällä: kovo -07 ministä -09 miniin?
Viesti Kirjoittaja masa »
Uskaltaisin sanoa että toimii heittämällä. Tuleeko vanha mini myyntiin?
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Kiitti vinkistä, enköhän kokeile iltasella. Tulee kyllä myyntiin, kiinnostaako?
-
Voisipa kiinnostaakin,pistä yv jos/kun.mmmvuori kirjoitti:Kiitti vinkistä, enköhän kokeile iltasella. Tulee kyllä myyntiin, kiinnostaako?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
No enhän mä malttanu iltaan asti venailla
Nyt hyrrää vanha levy uudessa ja uuden levy vanhassa, toimii heittämällä kumpaankin suuntaan. Kiva juttu tietty.
Laitan paketin myyntikuntoon huomenna viimeistään.

Laitan paketin myyntikuntoon huomenna viimeistään.
-
Viesti Kirjoittaja rdahl »
Kysyn nyt samalla kun on jo melkein samasta asiasta kysymys, eli mulla sanoi vanha G5 PM työsopparin irti ja olisin siirtänyt MBP:sta käyttäjät Miniin (1,83Ghz core duo), mutta kun siinä on tikru käyttiksenä ja migration assistant ei anna edes mahdollisuutta käyttää LANia, vain FW on vaihtoehtona, päivitin ko. ohjelman viimeisimpään versioon eli 1.0.6:een, mutta ei vaikutusta. Leopardin levyä en löytänyt sitten niin mistään, vaikka sellanen piti olla ja lumileopardin updgrade DVD käyttö ei onnistu vaan mini sylkee sen ulos hetken ihmeteltyään. Mulla olis Leopardi ja käyttäjät tuossa PM:n kiintolevyllä, mutta mitä mahtaa sanoa Mini jos sen rykäsen kiinni? Rautahan on tyystin erilaista.
-
Miksi et käytä Firewireä?rdahl kirjoitti:Kysyn nyt samalla kun on jo melkein samasta asiasta kysymys, eli mulla sanoi vanha G5 PM työsopparin irti ja olisin siirtänyt MBP:sta käyttäjät Miniin (1,83Ghz core duo), mutta kun siinä on tikru käyttiksenä ja migration assistant ei anna edes mahdollisuutta käyttää LANia, vain FW on vaihtoehtona, päivitin ko. ohjelman viimeisimpään versioon eli 1.0.6:een, mutta ei vaikutusta. Leopardin levyä en löytänyt sitten niin mistään, vaikka sellanen piti olla ja lumileopardin updgrade DVD käyttö ei onnistu vaan mini sylkee sen ulos hetken ihmeteltyään. Mulla olis Leopardi ja käyttäjät tuossa PM:n kiintolevyllä, mutta mitä mahtaa sanoa Mini jos sen rykäsen kiinni? Rautahan on tyystin erilaista.
-
Viesti Kirjoittaja rdahl »
No sellaista en valitettavasti omista, pitänee lähteä osotoksille.masa kirjoitti:Miksi et käytä Firewireä?rdahl kirjoitti:Kysyn nyt samalla kun on jo melkein samasta asiasta kysymys, eli mulla sanoi vanha G5 PM työsopparin irti ja olisin siirtänyt MBP:sta käyttäjät Miniin (1,83Ghz core duo), mutta kun siinä on tikru käyttiksenä ja migration assistant ei anna edes mahdollisuutta käyttää LANia, vain FW on vaihtoehtona, päivitin ko. ohjelman viimeisimpään versioon eli 1.0.6:een, mutta ei vaikutusta. Leopardin levyä en löytänyt sitten niin mistään, vaikka sellanen piti olla ja lumileopardin updgrade DVD käyttö ei onnistu vaan mini sylkee sen ulos hetken ihmeteltyään. Mulla olis Leopardi ja käyttäjät tuossa PM:n kiintolevyllä, mutta mitä mahtaa sanoa Mini jos sen rykäsen kiinni? Rautahan on tyystin erilaista.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka