EDIT: Unohdin että joku varmaan käyttää telkkaria myös ohjelmien katsomiseen. Tässä on sekä kaapeli- että antenniverkon virittimet. Edellinen omistaja kertoi virittimessä olevan "jotain vikaa" mutta itse en TV-tarjontaa käytä niin en tiedä mistä on kyse. Pari kertaa olen kokeillut ja kyllä kanavat näkymään sai.
Liitäntöjä on seuraavasti 3x komposiitti, 2x SCART, komponentti, VGA (ja 2x HDMI mutta katsohan alempaa). Vehje tuuttaa myös optista ääntä ulos.
Laite on kerännyt ikänsä aikana liudan hauskoja "ominaisuuksia" ml. seuraavat
-Kaukosäädin toimii, jos kylpyhuoneen pyyhkeet ovat oikeassa järjestyksessä, eli milloin sattuu. En ole kyennyt paikallistamaan mistä tässä on kyse mutta kaikki telpparin toiminnot onnistuu myös laitteesta itsestään käsin. Ilmoituksen kirjoitushetkellä kaukkari toimi ainakin aivan ongelmitta.
-HDMI-liittimet eivät toimi. Tai eivät ainakaan toimineet pari vuotta sitten kun kokeilin, nykyisin mulla ei ole mitään millä voisin varmistaa asian.
-Kuva kohisee. Tämä on kuitenkin jo ihan tehtaalta tullut ominaisuus näissä vanhemmissa plasmoissa.
-Muutakin pikkuista saattaa olla mutta nämä ovat omaan silmään pistäneet
Sijaitsee Helsingissä enkä aio postittaa tätä yhtään mihinkään, painaa liikaa. Yhteydenotot tänne tai suoraan pekka.pehkonen [at] helsinki.fi.
Saiskos tästä jonkun 100€? Jos ei sun mielestä saa niin tarjoa jotain. EDIT: Hups! Katsoin juuri mitä uudet telkkarit nykyisin maksavat. Tarjoa jotain.

Myyty hetki sitten hintaan 20€ ja yksi olut