Jokin pikaviestin pitäisi iPhone 4:een laittaa ja nuo vaikuttivat parhailta vaihtoehdoilta. Ilmaisversioiden perusteella melko identtisiä ja ominaisuuksiltaan samanlaisia, mutta Meebossa tuo käyttäjätunnusten&salasanojen tallettaminen jonnekin palvelimelle ei kuulosta houkuttelevalta. Miksei niitä voisi suoraan tallentaa puhelimeen ?
Pääasiassa MSN käyttöä ajatellen, muttei facebook chatistakaan olisi haittaa. Puhun nyt nimenomaan maksullisista versioista sillä ilmaisversioissa piti antaa omat profiilit mainoksien käyttöön eikä käyttöoikeuksien jakelu kuulostanut houkuttelevalta. Onhan maksullisissa versioissa tämä poissa ?
Käyttö on tosiaan vain MSN&FB eli nuo loput ominaisuudet ovat melko turhia minulle. Käsittääkseni molemmista löytyi ryhmäkeskustelu ominaisuus ja swipe komennot. Onko kummassakaan "välilehtiä" eri keskusteluille aMSN/Live Messenger tyyliin ?
eBuddy vai Meebo ?
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
eBuddy vai Meebo ?
Viesti Kirjoittaja Vklnuppi »
-
Re: eBuddy vai Meebo ?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mistä lähtien Meebosta on ollut maksullinen premium-versio?
Kokemukseni eBuddyn ja Meebon sovelluksista pohjautuu jo hieman vanhoihin kokemuksiin, mutta en niiden käyttökokemusten perusteella erityisesti lähtisi erityisemmin kumpaakaan suosittelemaan. BeejiveIM toisaalta on osoittautunut oikein päteväksi ohjelmaksi ja olen sitä käyttänyt jo pidemmän aikaa. Suosittelisin katselemaan myös sinne suuntaan.
Mutta jos näistä kahdesta ohjelmasta pitäisi valita, niin ehkä Meebo on ollut hieman käyttäjäystävllisempi, tosin siitä ei ole sitä premium-versiota ja Meebon businessmalli pohjautuu pelkästään mainoksiin, eli jos se pelottaa niin se ei varmaankaan sovellu käyttöösi.
Kokemukseni eBuddyn ja Meebon sovelluksista pohjautuu jo hieman vanhoihin kokemuksiin, mutta en niiden käyttökokemusten perusteella erityisesti lähtisi erityisemmin kumpaakaan suosittelemaan. BeejiveIM toisaalta on osoittautunut oikein päteväksi ohjelmaksi ja olen sitä käyttänyt jo pidemmän aikaa. Suosittelisin katselemaan myös sinne suuntaan.
Mutta jos näistä kahdesta ohjelmasta pitäisi valita, niin ehkä Meebo on ollut hieman käyttäjäystävllisempi, tosin siitä ei ole sitä premium-versiota ja Meebon businessmalli pohjautuu pelkästään mainoksiin, eli jos se pelottaa niin se ei varmaankaan sovellu käyttöösi.
★
-
Viesti Kirjoittaja Vklnuppi »
Mistähän mä tuon Meebon maksullisen löysin
Tuo BeejiveIM vaikutti ihan hyvältä, tosin 7,99e on kova hinta ohjelmasta varsinkin kun erikseen nuo MSN&FB zätit olivat ilmaiseksi tarjolla (tosin mainoksista ei sanottu mitään) Täytynee huomenna koittaa tuota ilmaista MSN versiota ja sen perusteella tehdä päätös ebuddyn ja Beejiven välillä.
Tuo siis on 100% mainokseton ? Ei huvita maksaa turhasta.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Alapta »
Trillian on myös kokeilemisen arvoinen.
Itsellä on se käytössä.

iPhone 6 Plus, iPhone 6
iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
iPad 2, iPad Mini 3 4G
Game Center: alapta
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Joko se on 100% mainokseton tai minä olen hullu.Vklnuppi kirjoitti:Mistähän mä tuon Meebon maksullisen löysinTuo BeejiveIM vaikutti ihan hyvältä, tosin 7,99e on kova hinta ohjelmasta varsinkin kun erikseen nuo MSN&FB zätit olivat ilmaiseksi tarjolla (tosin mainoksista ei sanottu mitään) Täytynee huomenna koittaa tuota ilmaista MSN versiota ja sen perusteella tehdä päätös ebuddyn ja Beejiven välillä.
★
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka