Mulle ei oo vielä ipadia siunaantunu mutta nyt tuli aika. Ja kappas, alkohan se mustapekkakin mainostamaan sivun yläreunassa tätä sensaatioa! nii fish_and_sips olikse nyt sitten 23.3 sinne omena groupin ovelle hakkaamaan jo kahelta aamuyöstä
Appleja vuodesta 2010. Toistaiseksi ei loppua näy.
Onko tieto, että tulee tästä jotain ennakkotilaus systeemiä tuohon Applen omaan verkkokauppaan, jolloin laitteen saisi suoraan kotiin 23. päivä? Miten esim. viime vuonna meni ipad 2 kanssa?
Viimeksi muokannut Simoquasimo, 8.3.2012 klo 15.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jännä hinnoittelu. Uusi 16Gt Wifi maksaa vain 79,9e enemmän kuin vastaa iPad 2. Luulisi ettei tuolla erotuksella enää tuota vanhaa myydä. Sama ero näyttää olevan "Gee-malleissa"
Saa nähdä mihin väliin käytetyt iPad 2:set asettuvat, jos vertaa "poistuneen mallin" hintaa bränikkaan 16Gt malliin niin lopputulos on lähellä uuden mallin hintaa.
Minä suorastaan rupesin ihmettelemään että ipadi ei ollut jo eilen ennakkotilattavissa verkkokaupasta, kun hyvin barcelonassa julkaistut jutu löysivät tiensä heti tunnin kuluttua keynotesta
Appleja vuodesta 2010. Toistaiseksi ei loppua näy.
Tuli sitte tehtyä ennakkotilaus Verkkokauppaan uutukaisesta, ja vielä oikeen 4g-malli perskele!
Tuli vaan mieleen että mahtaako tuo 4g toimia edes täällä Suomessa kun olin lukevinani että Padi rullaa eri taajuuksilla kuin nämä suomen teleoperaattorit :O Maksoinko turhasta?
Ootteko muuten käyttäneet iPadia opiskelun tukena luennoilla yms. ? Mitä appseja suosittelette tähän tarkoitukseen?
Kiitos tuosta verkkisvihjeestä, laitoin eilen viestin nähtyäni samointein 32gb wifi + 4g white -mallin tilaukseen. Mahtaakohan verkkokaupasta miten tulla infoa tuon hetken lähestyessä, että saako laitteen julkaisupäivänä vai ei? Nimittäin sattui sopivasti 23.3 duunikeikka Helsinkiin niin voisin tuon tilauksen muuttaa noudoksi.
Muuten laitteesta niin, retinaan olen tyytyväinen ja LTE-asia ei oikeastaan itseäni häiritse, koska nopeudet riittävät itselleni kuitenkin. Siri olisi ollut nice-to-have -ominaisuus, mutta kamera-asian hehkuttamista en oikein ymmärrä. Tai siis lähinnä yritän miettiä käyttötarkoituksia kameran suuremmalla käytölle, ja en tällaisia keksi. (Joka ei tarkoita ettei sellaisia olisi )
Onko porukka jo paljo varannu verkkiksestä? Jos sielä on jo ennakkotilaajia niin paljon, ettei riitä niin kantsiiko odottaa, että tulee Suomen Storeen. Saisko sieltä "varmasti" julkaisu päivänä? Isommat varastot?
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Itse pirautin äsken Jyväskylän Kampus Dataan ja jätin ennakkovarauksen, kun meinasivat, että heillä erä pitäisi 23.3 tulla. Velmuja kun nämä jämyt ovat, niin tiedä, josko niillä olisi jo kasa Padeja takahuoneessa odottamassa julkistuspäivää. Useinhan se niin menee..
Panitzer kirjoitti:Onko porukka jo paljo varannu verkkiksestä? Jos sielä on jo ennakkotilaajia niin paljon, ettei riitä niin kantsiiko odottaa, että tulee Suomen Storeen. Saisko sieltä "varmasti" julkaisu päivänä? Isommat varastot?
Näyttää poistuneen Verkkokaupan valikoimista. Tuotenostot edelleen näkyvillä mutta kun yrittää klikata itse tuotteeseen, tulee "tuotetta ei löytynyt". Olisivatko aloittaneet myynnin liian aikaisin?
Panitzer kirjoitti:Onko porukka jo paljo varannu verkkiksestä? Jos sielä on jo ennakkotilaajia niin paljon, ettei riitä niin kantsiiko odottaa, että tulee Suomen Storeen. Saisko sieltä "varmasti" julkaisu päivänä? Isommat varastot?
Verkkokaupasta on näemmä poistunut kaikki uudet iPadit listoilta. "Tuotetta ei löydy". Taisivat hinnoitella itselleen tappiota, oikeat jälleenmyyntihinnat saattavat olla isommat kuin mitä ensin olivat lätkäisseet. Tai sitten eivät halua negatiivista julkisuutta kun ihmiset urputtaa pitkästä jonottamisesta.
Tää tuote ilmeisesti myy taas ihan liian hyvin..
edit. heh, melkein yhtä aikaa..
Viimeksi muokannut mikastus, 9.3.2012 klo 12.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.