Moi,
minulla on pari kuukautta vanha iPhone 4S, joka on nyt viety huoltoon. Syynä seuraavat seikat:
- puhelut pätkivät säännöllisesti - myös piuhallisella hands freellä.
- osa puheluista ei tule minulle perille. Kuulemma hälyttää normaalisti, mutta puhelin ei soi eikä siihen jää mitään "jälkeä" puhelusta
- muutaman kerran mm. txt-viesti ei ole tullut perille
Onko täällä muita kohtalotovereita? Miten teillä asia on ratkennut? Kun vein puhelimen huoltoon, niin asiakaspalvelija totesi tyynesti, että ei ole todellakaan ensimmäinen näistä oireista kärsivä iPhone.
Muuten paras puhelin markkinoilla, mutta kyllä tuo pätkiminen ja puheluiden tulemattomuus harmittaa.
iPhone 4S:n puhelut pätkii
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Svoboda
iPhone 4S:n puhelut pätkii
Viesti Kirjoittaja Svoboda »
-
kumppix
Re: iPhone 4S:n puhelut pätkii
Viesti Kirjoittaja kumppix »
Jep, samoja ongelmia täällä 4s:n kanssa. Suurin ongelma mulla on että puhelin näyttää olevan ihan ok verkossa, mutta jos yrität soittaa siihen, ei se soi. Hälyyttää vastapuolella muutaman kerran ja menee sitten vastaajaan. Mulla ei mitään jälkeä itse puhelusta. Testattu vaimon puhelimella niin että seison vieressä ja yritän soittaa omaa. Perhanan inhottava ominaisuus. Näyttää tulevan satunnaisesti päällä ja tietenkin vaikea tietää kuinka usein todellisuudessa. Näyttäisi myös siltä että kun puhelin tuossa "tilassa", myös datayhteys poikki ja ensimmäinen uloslähevä puhelu antaa call failed. Joskus joutunut myös käyttämään airplane moden kautta, niin tilanne sen jälkeen ok.
Mulla on Soneran liittymä. Soneralta sanoivat että huoltoon vaan, mutta olen tässä vähän turhaan sitä vitkutellut. En viittisi olla kahta viikkoa ilman ipuhelinta, mutta pakko kai se on. Odottelin tossa vielä jos 5.1 olisi tuonut muutosta, mutta sama homma tullut ainakin kerran. Lisäksi testannut muutamia kikkoja, esim. sim kysely pois päältä jne. mitä googlaamalla löytänyt mutta ei apua. Ilmeisesti rautavika siis
.
Muuten aivan ykkös peli! Pari vanhempaa iPhonea toimineet aivan moitteetta.
Mulla on Soneran liittymä. Soneralta sanoivat että huoltoon vaan, mutta olen tässä vähän turhaan sitä vitkutellut. En viittisi olla kahta viikkoa ilman ipuhelinta, mutta pakko kai se on. Odottelin tossa vielä jos 5.1 olisi tuonut muutosta, mutta sama homma tullut ainakin kerran. Lisäksi testannut muutamia kikkoja, esim. sim kysely pois päältä jne. mitä googlaamalla löytänyt mutta ei apua. Ilmeisesti rautavika siis
Muuten aivan ykkös peli! Pari vanhempaa iPhonea toimineet aivan moitteetta.
-
HemppaP
Viesti Kirjoittaja HemppaP »
Miten ootte ratkaisseet pätkivien puheluiden ongelman?
Vaimolla 1kk:n vanha 4S ja puhelut katkeavan n. 10 minuutin puhelun jälkeen. Käytössä DNA:n verkko. Puhelin on päivitettynä viimeisimpään versioon.
Vaimolla 1kk:n vanha 4S ja puhelut katkeavan n. 10 minuutin puhelun jälkeen. Käytössä DNA:n verkko. Puhelin on päivitettynä viimeisimpään versioon.
-
Svoboda
Viesti Kirjoittaja Svoboda »
Mä vein omani huoltoon, kuten tuossa alkuperäisessä viestissä todettiin. Viikon kuluttua tuli viesti, että uusi puhelin odottaa liikkeessä. Jo huoltoon viedessä kaveri totesi, että todennäköisesti laittavat sulle uuden tilalle.
No nyt on ollut uusi puhelin käytössä tuo 3 kk. Katkeilut eivät ole tyystin loppuneet, mutta ovat ne vähentyneet. Enää ei ole tullut tietoa, että viestit/puhelut eivät olisi tulleet perille.
Vähän tuntuu siltä, että tuo pätkiminen on enemmänkin ominaisuus kuin vika. Ajoittaisesta pätkimisestä huolimatta edelleen markkinoiden paras puhelin. Tämä toisaalta kuvastaa puhelinten käyttötarkoitusten muuttumista. Nykyään sähköpostilla ja nettikäytöllä alkaa olla enemmän merkitystä kuin puheominaisuuksilla
No nyt on ollut uusi puhelin käytössä tuo 3 kk. Katkeilut eivät ole tyystin loppuneet, mutta ovat ne vähentyneet. Enää ei ole tullut tietoa, että viestit/puhelut eivät olisi tulleet perille.
Vähän tuntuu siltä, että tuo pätkiminen on enemmänkin ominaisuus kuin vika. Ajoittaisesta pätkimisestä huolimatta edelleen markkinoiden paras puhelin. Tämä toisaalta kuvastaa puhelinten käyttötarkoitusten muuttumista. Nykyään sähköpostilla ja nettikäytöllä alkaa olla enemmän merkitystä kuin puheominaisuuksilla
-
ptjuhis
Viesti Kirjoittaja ptjuhis »
Samaa pätkimistä esiintyy mullakin (4S) välillä. En ole viittinyt huoltoon viedä, kun ei kuitenkaan tapahdu tyyliin "joka toinen puhelu". Ärsyttävintä tuo pätkiminen on sellaisessa tapauksessa, joka sattui mulle juuri viikolla. Jonotin palvelunumeroon, kun olin jo sitä ennen näppäilyt sitä ja tätä vaihtoehtoa. Sitten yhtäkkiä linja vaan mykistyi. Eri iOS:n versiot tai buuttamiset eivät ole vaikuttaneet mitenkään. Katsotaan sitten häviääkö ominaisuus iOS6:n tai iPhone5:n myötä.
Tämä on kyllä paras (kaukana täydellisestä) älypuhelin, joka mulla on ollut, mutta ei todellakaan paras puhelin.
Tämä on kyllä paras (kaukana täydellisestä) älypuhelin, joka mulla on ollut, mutta ei todellakaan paras puhelin.
Käytössä: iMac 27" Retina 5K 1T ssd 2019 MacBook Air M1 2021, iPhone 15 Pro Max 256 Gb iPad Air 5. gen, Watch Series 9, kuva: LG 55UH850V Apple 4K TV ääni: Air Pods Max
-
Airamisrik
Viesti Kirjoittaja Airamisrik »
Kaverin iPhonessa on sellainen vika, että soittaa voi, mutta jos joku soittaa hänelle, puhelut menee suoraan vastaajaan
?
Muuten toimii moitteettomasti, täydet kentät jne. mutta pitää olla soitonsiirto varaluuriin että pystyy ottamaan vastaan puhelut.
Mikä neuvoksi? help.
-Airamisrik
Muuten toimii moitteettomasti, täydet kentät jne. mutta pitää olla soitonsiirto varaluuriin että pystyy ottamaan vastaan puhelut.
Mikä neuvoksi? help.
-Airamisrik
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka