Mr. Murphy Rides Again! Eli olin juuri saanut bouncattua massiivisen äänimiksauksen. Kaikki pelasi moitteettomasti siihen asti, kun olin siirtämässä tavaran LaCie- muistitikulle... kone herjasi joidenkin laajennusten puuttumisesta ja kehotti hakemaan niitä. En kiinnittänyt asiaan suurempaa huomiota, sillä äänikoneeni ei ole nettiyhteydessä lainkaan. USB-tikku ei siis toiminut, ja ajattelin sitten siirtää tavaran iPodille. Sekään ei ilmestynyt näkyviin lainkaan. Yritin käynnistää koneen uudestaan, ei suostunut käynnistymään, vaan jäi jauhamaan tyhjää käynnistysruutuun. Ei auttanut virtabuuttauskaan, ei käynnisty. Mitä tehtävissä, kun mitään ei voi tehdä?
Ongelma paikallistui Applen näppiksen usb-porttiin, survoin tikun uhkarohkeasti Minin takapleksiin, eikä mitään ongelmaa. Olin omasta mielestäni siivonnut tikulta kaikki mukana tulleet varmuus yms. ohjelmat, Windows-versiot olivat kuitenkin jääneet jäljelle, voi olla että tikku yritti ottaa yhteyttä nettiin päivittääkseen itsensä, mutta kun verkkoyhteyttä ei ollut, kaikki tilttasi. Tämähän nyt ei kuitenkaan selitä, miksi koneen runkoliitännät eivät aiheuttaneet vastaava härdelliä... eli mysteeriksi jää tässä vaiheessa.