Vuodesta -92 Apple kyttäjänä ja 110% Apple miehenä olen muuntumassa Apple vihaajaksi - muista käyttiksistä en tiedä kun kokemusta ei ole.
1. iTunes on täysin kelpaamaton siirtyessäni Lioniin. Joudun käymään jokaisen kappaleen läpi mitä minulla on - ja se on täysin mahdotonta. Joten kaikki on nollattava ja asennettava jokainen levy uudelleen. Kirjasto täysin sekaisin - siis sitä ei ole.
- Joten miten tuo iTunes "Nollataan"?
2. Aperturessa on jopa kolme kopiota samasta kuvasta eri päivitysten jälkeen - !
- Miten helkutista poistan ne? JA PLEASE! Älä ehdota manuaalista poistoa - kuvia on reilusti yli 10 tuhatta! Dublikaattien ym kautta lähemmäs 30 tuhatta.
I just Hate Apple! No Solutiion´s to go for....
PS. Hate + Love.... is ... I go nuts...
Ongelmia iTunesin ja Aperturen kanssa
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ongelmia iTunesin ja Aperturen kanssa
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 10.4.2012 klo 22.38. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: otsikko kuvaavammaksi ja siirto sopivalle alueelle, jotta apu löytää perille
Syy: otsikko kuvaavammaksi ja siirto sopivalle alueelle, jotta apu löytää perille
MacMan 92 tarkoittaa Apple käyttäjä vuodesta 1992.
-
Re: I "Hate the Apple"
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
En tiedä mutta jotenkin tuntuu, että se vihattava löytyy lähempää kuin Cupertinosta. Mitä olet tehnyt tai missä kunnossa sun iTunes kirjastosi oli ennen Lionia.
Sama kyllä pätee Apertureen.
Tein itse myös siirtymän SnowLeopardista Lioniin eikä mun iTunes kirjastoni seonnut mitenkään eikä Aperturessa ole ylimääräisiä kuvia.
Sorry, ei voi auttaa.
Tein itse myös siirtymän SnowLeopardista Lioniin eikä mun iTunes kirjastoni seonnut mitenkään eikä Aperturessa ole ylimääräisiä kuvia.
Sorry, ei voi auttaa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Olenko täysin hakoteillä, kun minusta tämä muistuttaa katkelmaa M. Grönholmin runosta "Tö reis vas guud bat nou pauör stiiring"?MacMan92 kirjoitti:
-
Kiitos, jossain on "joku" mokannut - voi olla että se olen minä.... mutta kun "Apple" käyttäjä EI voi mokataMacFinn kirjoitti:En tiedä mutta jotenkin tuntuu, että se vihattava löytyy lähempää kuin Cupertinosta. Mitä olet tehnyt tai missä kunnossa sun iTunes kirjastosi oli ennen Lionia.
Sorry, ei voi auttaa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Osaan kyllä Ruotsia ja sen eri murteita ... mutta nyt meni tuntemattomuuteen ...Lihapipo kirjoitti:Olenko täysin hakoteillä, kun minusta tämä muistuttaa katkelmaa M. Grönholmin runosta "Tö reis vas guud bat nou pauör stiiring"?MacMan92 kirjoitti:
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Kysymys oli:
1. iTunes tyhjentäminen? - OK - vedetään kirjasto roskiin - mutta siinä menee kaikki muukin kuten Applen lahjat ym.
2. Dublikaattien poisto Aperture kirjastosta?
1. iTunes tyhjentäminen? - OK - vedetään kirjasto roskiin - mutta siinä menee kaikki muukin kuten Applen lahjat ym.
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
M. Grönholm on todellinen oman sukupolvensa lyyrinen tunkki - Up In the Ass of Timo on oma kestosuosikkini.MacMan92 kirjoitti:Lihapipo kirjoitti:Osaan kyllä Ruotsia ja sen eri murteita ... mutta nyt meni tuntemattomuuteen ...MacMan92 kirjoitti: Olenko täysin hakoteillä, kun minusta tämä muistuttaa katkelmaa M. Grönholmin runosta "Tö reis vas guud bat nou pauör stiiring"?
Memento Audere Semper!
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
1. Ei nyt ihan. Siis jos vedät roskiin sen kirjaston, et iTunes Music-kansiota niin eihän siinä muut katoa, vain se kirjastotiedosto, jonka mukaan iTunes tietää missä mitäkin on, moneenko kertaan soitettu yms. Siis nämä iTunes Libraryt ja iTunes Music Libraryt.MacMan92 kirjoitti:Kysymys oli:
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
^ Olisiko täysin turhaa kopioda iTunes-musiikkikansio ulkoiselle ja sen jälkeen jyrätä koneella oleva iTunes autioksi. Sitten kaikki taikaisin ulkoiselta? Ei varmaan, mutta halusinpahan tuoda julki kädettömyyteni tuon ohjelman kanssa. Niin minä kuitenkin varmaan tekisin, kun musiikkia ei ole edes 30Gt:tä.
Se saattaa olla epämahdollista.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka