Apogee Duet 1 "jäätyy"
-
Apogee Duet 1 "jäätyy"
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Vastaavaa myös täällä: http://www.gearslutz.com/board/so-much- ... rking.html
Mietin jo että kokeilisi Snow Leopardia josko sillä ei tekisi samaa. Firewire-piuhankin vaihdoin. Temppuilu alkoi muistaakseni joskus viime joulukuussa-tammikuussa, joten pontentiaalinen syypää voi olla myös Lionin päivitykset.
-
Re: Apogee Duet 1 "jäätyy".
Viesti Kirjoittaja johannesw »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ei ole kyllä mulla ollut tuollaista ongelmaa Duetin kanssa, vaikka Lion on ollut koneessa. Onko sulla Maestrosta viimeisin versio koneella?johannesw kirjoitti:Ei oo duettia, mut apogeen mini DACn kanssa samanlaista rulianssia, mutta apogeen mini MEn kanssa paljon vakaampi. 10.6.8 on läppärissä käyttis. Välillä oon lueskellut, että joidenkin apogeen laitteitten kanssa on typeillä ollut aika isojakin ongelmia.
-
-
Viesti Kirjoittaja sigfrid »
Oisko hyviä vinkkejä tuon korvaajasta?
-
Duetin?sigfrid kirjoitti: Oisko hyviä vinkkejä tuon korvaajasta?
-
Niin, Duetin korvaajaksi. Eilen jääty taas täydellisesti ja täydellisen sopivaan aikaan. No jostainhan tuo epävakaa toiminta nyt johtuu, todennäköisesti viimeisestä Logic päivityksestä joten jossain kohtaa tuon luulisi helpottavan Logicin tai Duetin päivityksellä.johannesw kirjoitti:Duetin?sigfrid kirjoitti: Oisko hyviä vinkkejä tuon korvaajasta?
-
Tuosta uusimmasta versiosta Logicia ei ihmisillä tunnu kovin hyviä kokemuksia tosiaan olevan muutenkaan. Itse jätän suosiolla ainakin sen päivityksen väliin, kun tämä edellinen versio on ainakin toiminut ihan ilman ongelmia.sigfrid kirjoitti:Niin, Duetin korvaajaksi. Eilen jääty taas täydellisesti ja täydellisen sopivaan aikaan. No jostainhan tuo epävakaa toiminta nyt johtuu, todennäköisesti viimeisestä Logic päivityksestä joten jossain kohtaa tuon luulisi helpottavan Logicin tai Duetin päivityksellä.johannesw kirjoitti:Duetin?sigfrid kirjoitti: Oisko hyviä vinkkejä tuon korvaajasta?
-
No ei tosiaankaan ole. Kammottavia CPU piikkejä ilman mitään järkeenkäypää syytä ja mulla myös MBP:ssa tuulettimet huutaa putket punasina. Johtuuko tuo jälkimmäinen sitten 32bit bridgestä vai mistä? Tosin on tuossa meneillään olevassa projektissa jo tässä vaiheessa 30+ raitaa, muutama kontakt, ehkä 5-6 Omnisphereä, 6 Playtä ja iso kasa muuta plugaria käytössä. Silti kun olen katsonut järjestelmän valvonnasta, niin prossutehoja käytössä max 30%, muistia ollut maximissaan 9,5 GB joista vain osa Logicilla. Eli kyllä tuolla vielä pitäis reservejä olla.Cathi777 kirjoitti:Tuosta uusimmasta versiosta Logicia ei ihmisillä tunnu kovin hyviä kokemuksia tosiaan olevan muutenkaan. Itse jätän suosiolla ainakin sen päivityksen väliin, kun tämä edellinen versio on ainakin toiminut ihan ilman ongelmia.sigfrid kirjoitti:Niin, Duetin korvaajaksi. Eilen jääty taas täydellisesti ja täydellisen sopivaan aikaan. No jostainhan tuo epävakaa toiminta nyt johtuu, todennäköisesti viimeisestä Logic päivityksestä joten jossain kohtaa tuon luulisi helpottavan Logicin tai Duetin päivityksellä.johannesw kirjoitti:Duetin?sigfrid kirjoitti: Oisko hyviä vinkkejä tuon korvaajasta?
-
siis 9.17.stä ja 9.16 toimii? ja lionissa.Cathi777 kirjoitti: Tuosta uusimmasta versiosta Logicia ei ihmisillä tunnu kovin hyviä kokemuksia tosiaan olevan muutenkaan. Itse jätän suosiolla ainakin sen päivityksen väliin, kun tämä edellinen versio on ainakin toiminut ihan ilman ongelmia.
Tuos pöytäkoneella ainkin itellä hieman äänet tökkii, rutisee ja ritisee, leon ja 917:n kanssa.
-
Jep, tuo 9.1.6 toimii oikein hyvin Lionin kanssa.johannesw kirjoitti:siis 9.17.stä ja 9.16 toimii? ja lionissa.Cathi777 kirjoitti: Tuosta uusimmasta versiosta Logicia ei ihmisillä tunnu kovin hyviä kokemuksia tosiaan olevan muutenkaan. Itse jätän suosiolla ainakin sen päivityksen väliin, kun tämä edellinen versio on ainakin toiminut ihan ilman ongelmia.
Tuos pöytäkoneella ainkin itellä hieman äänet tökkii, rutisee ja ritisee, leon ja 917:n kanssa.
-
Re: Apogee Duet 1 "jäätyy"

-
-
Tarkoitatko jotain muuta tapaa kuin pitää hyrrää pohjassa kunnes Duet napsuu kerran tai kaksi? Mulla toimii taas mutta laite pysyy itsepintaisesti siinä tilassa että "säätöviivat" näkyvät tummina ikäänkuin laite ei olisi aktiivisenaspiidi78 kirjoitti:Enpäs avaakaan purkkia. Ootteko muut kellä on ongelmia kokeilleet resetoida vehjettä? (Manuskasta löytyy ohjeet, joita en luonnollisesti itse osannut etsiä). Taisi auttaa meikällä.... Seuraan tilannetta

-
Tarkoitin just sitä rulla-pohjaan-menetelmää. Itellä eka kerralla se ei onnistunut. Toisella onnistui ja kaikki ledit paloi. Sen jälkeen vedin sen irti ja kytkin takaisin ja vehje toimi taas täysin normaalisti.sigfrid kirjoitti:Tarkoitatko jotain muuta tapaa kuin pitää hyrrää pohjassa kunnes Duet napsuu kerran tai kaksi? Mulla toimii taas mutta laite pysyy itsepintaisesti siinä tilassa että "säätöviivat" näkyvät tummina ikäänkuin laite ei olisi aktiivisenaspiidi78 kirjoitti:Enpäs avaakaan purkkia. Ootteko muut kellä on ongelmia kokeilleet resetoida vehjettä? (Manuskasta löytyy ohjeet, joita en luonnollisesti itse osannut etsiä). Taisi auttaa meikällä.... Seuraan tilannetta
Päivän pelastus.
Ps. Ootko kokeillut toisella fw-piuhalla? Saisi yhden potentiaalisen virhelähteen pois laskuista
-
No nyt taas toimiispiidi78 kirjoitti:Tarkoitin just sitä rulla-pohjaan-menetelmää. Itellä eka kerralla se ei onnistunut. Toisella onnistui ja kaikki ledit paloi. Sen jälkeen vedin sen irti ja kytkin takaisin ja vehje toimi taas täysin normaalisti.sigfrid kirjoitti:Tarkoitatko jotain muuta tapaa kuin pitää hyrrää pohjassa kunnes Duet napsuu kerran tai kaksi? Mulla toimii taas mutta laite pysyy itsepintaisesti siinä tilassa että "säätöviivat" näkyvät tummina ikäänkuin laite ei olisi aktiivisenaspiidi78 kirjoitti:Enpäs avaakaan purkkia. Ootteko muut kellä on ongelmia kokeilleet resetoida vehjettä? (Manuskasta löytyy ohjeet, joita en luonnollisesti itse osannut etsiä). Taisi auttaa meikällä.... Seuraan tilannetta
Päivän pelastus.
Ps. Ootko kokeillut toisella fw-piuhalla? Saisi yhden potentiaalisen virhelähteen pois laskuista

-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka