Tiedän, että mulla on joskus ennen vuotta 2005 tallennettu tiedosto jossain, miten sellaisen löytää OS X:ssä. Tiedosto on joko kuva tai pdf, koska se on skannattu A4 paperilta. Olisko jotain komentorivirimpsua? Applen mielestähän noin vanhoja tiedostoja ei kannata ollenkaan hakea
Niin näinhän se menee periaaatteessa, mutta kun Apple on sitä mieltä, että vanhempia tiedostoja ei kannata hakea muuta kun päivän ja kuukauden numerolla. Minä taasen tiedän, ettei tuo tiedosto ole missään nimessä uudempi kuin 2005 tai 2006
Jamac kirjoitti:Niin näinhän se menee periaaatteessa, mutta kun Apple on sitä mieltä, että vanhempia tiedostoja ei kannata hakea muuta kun päivän ja kuukauden numerolla. Minä taasen tiedän, ettei tuo tiedosto ole missään nimessä uudempi kuin 2005 tai 2006
Mun SL:llä ainakin voi hakea vanhempiakin. Eiks Jellona osaa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
”Assumption is the mother of all fuck ups.” Travis Dane
Jamac kirjoitti:Niin näinhän se menee periaaatteessa, mutta kun Apple on sitä mieltä, että vanhempia tiedostoja ei kannata hakea muuta kun päivän ja kuukauden numerolla. Minä taasen tiedän, ettei tuo tiedosto ole missään nimessä uudempi kuin 2005 tai 2006
Mun SL:llä ainakin voi hakea vanhempiakin. Eiks Jellona osaa?
Kyllä Jellona toimii tossa ihan samoin. Jamacilla on joku jippo täs ny.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Mulla on snow leopard. Vaihdoin Järjestelmäasetuksista Language & Text -> Formats kohdasta Regionin United States (Computer) asetukseen, niin nyt tuonne voi syöttää myös vuoden kuukauden ja päivän lisäksi. Kyllä tuo hakukenttä silti jotenkin bugaa... piti avata uus ikkuna kun muuten meni numerot miten sarttuu..