Tervepä terve,
Hain tässä tänään stockmannilta Sennheiser MM-450 -merkkiset kuulokkeet. Bluetoothilla kun pitäisi olla varustettuna, niin koitin parittaa em. kuulokkeet allekirjoituksen iMacin kanssa. Paritus onnistui ok, mutta musiikkia, tms. kuunnellessa kaikki on täyttä kuraa. Eli suomeksi laatu on todella heikko; vähän niin kuin kännykkään puhuisi. Tätä ennen kokeilin kuulokkeita Nokia E7:n ja iPadin kanssa - ilman ongelmia. Kaikki musiikki ja äänet toistuivat kirkkaasti ja puhtaasti - kuten myös 3,5mm kaapelia käytettäessä. Meinaa yksi syy ostopäätökseen oli tuo langaton käytettävyys eri laitteiden kanssa.
Kiitoksia avusta!
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Sama ongelma Sony Ericson MW600 -bluetooth-kuulokkeiden ja iMacin kanssa. Kone kyllä ilmoitti, että äänenlaatu saattaa parantua, jos kytkee muut bt-laitteet (käytössä hiiri, träkpäd ja näppis) pois päältä. iLuurin ja MBP:n kanssa toimii moitteetta. Ehkäpä se sitten johtuu noista muista bt-laitteista, mutta jos joku tähän jonkun kikan keksii tai on keksinyt, niin olisihan se ihan kiva.
Soon varppina nyt parina headsetprofiililla, pitäs saada A2DP:ksi? Mulla oli joskus paritkin BT luurit jotka iMaciin parituksen jälkeen näkyi BT valikossa kauheen kivasti kahdella eri profiililla, ja jos väärän valitsi niin sama efekti.
tosikko kirjoitti:Soon varppina nyt parina headsetprofiililla, pitäs saada A2DP:ksi? Mulla oli joskus paritkin BT luurit jotka iMaciin parituksen jälkeen näkyi BT valikossa kauheen kivasti kahdella eri profiililla, ja jos väärän valitsi niin sama efekti.
Mistä saa valittua A2DP:n Lionissa?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
Jos sulla on yläpalkissa audiolle pikakuvake, niin paina Alt -nappia samalla kun klikkaat sitä. Tai sitten Audio & MIDI asetuksista pitäs löytyä, näin ainakin mulla (kts. kuva alla). Eli mulla näkyy siellä BT kuulokkeet kahteen kertaan, A2DP profiili on siis tuo jossa lukee perässä Stereo.
tosikko kirjoitti:Jos sulla on yläpalkissa audiolle pikakuvake, niin paina Alt -nappia samalla kun klikkaat sitä. Tai sitten Audio & MIDI asetuksista pitäs löytyä, näin ainakin mulla (kts. kuva alla). Eli mulla näkyy siellä BT kuulokkeet kahteen kertaan, A2DP profiili on siis tuo jossa lukee perässä Stereo.
Nyt tuo lähtikin toimimaan, siis tuon Audio- ja midiasetukset -kautta. Kiitoksia! Piti vain parittaa uusiksi että lähtee toimimaan.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt