Donglet ja Lion/Mountain Lion
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Donglet ja Lion/Mountain Lion
Viesti Kirjoittaja jpq »
Valitettava tosiasia on vielä tänäkin päivänä moni musaohjelma vaatii donglen (no VSLät ainoana erityisenä mielessä nyt itseni kannalta) miten on toimiiko Ilok ja Syncrosoftin donglet Lionissa ja Mountain lionissa? siis niiden koneeseen tulevat ohjlema osuudet. Dongle palvelujen tuottajiinkin jos saisi yhteyden mutten ainakaan heti keksinyt miten siis Syncrosoftin varsinkin kait kun VSL käyttää kaiken sen donglea vai sekoilenkohan.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 7.8.2012 klo 0.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko kompaktimmaksi
Syy: otsikko kompaktimmaksi
-
Re: Donglet joiden kanssa lion tai mountain lion
Viesti Kirjoittaja Jone »
SyncroSoft on nykyisin nimeltään eLicenser Control Center ja pelaa varmuudella käyttiksissä 10.5x, 10.6.x, 10.7.x, 10.8.x*
iLok on se toinen valmistaja ja ainakin jo 10.7.4 toimii.
Näille tulee tuki tosi vikkelästi sillä näitä on käytössä paljon. Eri juttu on sitten se että kannattaako äänityöasemaa päivittää ihan viimeisimpään käyttöjärjestelmään. Siitä kun yleensä seuraa vaan ongelmia kun jotkut plugarit ja ohjelmat ei ole siinä kunnossa että ne toimii. Itse odotan noin vuoden julkaisusta ennen kuin asennan työkoneeseen "uuden" käyttöjärjestelmän. Mitään niin mullistavaa etua ei ole mikään käyttispäivitys tuonut mukanaan että se olisi pitänyt himoita sotkemaan toimivaa työkonetta. Usein käyttiksen palautus takaisin vanhempaan on todella hankalaa ja joskus melko mahdotontakin.
Mun motto on näissä vempaimissa että toimivaa ei koskaan saa yrittää korjata.
Näille tulee tuki tosi vikkelästi sillä näitä on käytössä paljon. Eri juttu on sitten se että kannattaako äänityöasemaa päivittää ihan viimeisimpään käyttöjärjestelmään. Siitä kun yleensä seuraa vaan ongelmia kun jotkut plugarit ja ohjelmat ei ole siinä kunnossa että ne toimii. Itse odotan noin vuoden julkaisusta ennen kuin asennan työkoneeseen "uuden" käyttöjärjestelmän. Mitään niin mullistavaa etua ei ole mikään käyttispäivitys tuonut mukanaan että se olisi pitänyt himoita sotkemaan toimivaa työkonetta. Usein käyttiksen palautus takaisin vanhempaan on todella hankalaa ja joskus melko mahdotontakin.
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Tässä pakko ostaa uusi ns työkone ja pakko päivittää ei riitä tarvituille plugareille nykyinen kone (muisti ja prossuteho syynä) jotka pitää nekin hankkia. Vienna Symphonic Library tämä varsinainen kiinnostava dongle tapaus lisäksi muita softia jotka mielessä ne toiminee koska ne vain Kontakt sampleja.(Project Sam näillä näkymin ainakin).ps. sitä paitsi donglejen softa aika alkeellista käsittääkseni harmillisinta on että standardeja useita koska yksikin dongle työpisteessä hankala.Jone kirjoitti:SyncroSoft on nykyisin nimeltään eLicenser Control Center ja pelaa varmuudella käyttiksissä 10.5x, 10.6.x, 10.7.x, 10.8.x*
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
En ole itse kokenut tätä hankalaksi. Mulla lähtee 1 USB piuha koneesta ja sen päässä USB jakaja, jossa kiipparit, muistitikut, yms ja noi donglet. Siellä ne kököttää eikä pyydä huomiotajpq kirjoitti:koska yksikin dongle työpisteessä hankala.

Se toki myönnettäköön että läppärin kanssa tehdessä vaikkapa sohvalla löhöten on kaikki tikut tai usb liittimet tiellä koneessa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka