Mukaan kaikki mitä uutenakin paketteineen sekä kuitti. Takuuta vähän alle 12kk.
Hp. 390€
Nouto Espoosta tai postilla.
Kuva vielä kun ehdin ottamaan vaikka ilmeisesti siis jo myyty:

Viesti Kirjoittaja Xarnold »
Viesti Kirjoittaja Clarenz »
Myin sen hintapyynnöllä f2f eräälle fiksulle ostajalle. Sä olit tekemässä jotain tarjousta ja hyvin tiedät mun kauppahistoriani ja luotettavuuteni murossa kun sitä kauttakin osasit viestiä laittaa, että turha tulla kitisemään koska oma kauppahistoriasia on siihen nähden mitätön.Clarenz kirjoitti:Mitähän mahtoi sen viikko sitten myymäsi ipadin kanssa käydä, kun en lukuisista yrityksistä huolimatta saanut yhtään vastausta kysymyksiini. Tämä on siis toinen lähes uusi ipad mitä myyt täällä nyt viikon sisään.
Suosittelen siis ostajia harkitsemaan face to face kauppoja.
Viesti Kirjoittaja ompunniko »
Viesti Kirjoittaja Clarenz »
Siitä oli jo sovittu kaupat kun sinä laitoit ensimmäisen viestin. Kaupanteko oli standby-tilassa kun odottelin ostajaa saapuvaksi.Clarenz kirjoitti:Enkä ole ostamassakaan, jäi vain vähän huono maku myyjästä aiemman perusteella.
Myyntihistoria voi olla hyvä, mutta kyllä suosittelisin viesteihin vastaamaan jos niitä lähetetään, vieläpä kahdella eri foorumilla. Enkä tosiaan voinut olla varma, että olet sama henkilö Murossa, kun en sielläkään saanut vastausta.
Säännöissä:
2. Tee ilmoitus vain silloin kun ehdit seurata sekä ketjua että yksityisviestejäsi. Vastaa mahdollisimman pian myyntiä koskeviin yhteydenottoihin.
Laita viestiä xarnoldi (at) gmail.com niin sovitaan tarkemmin. Olen kolmen jälkeen tulossa keskustaan.ompunniko kirjoitti:Mä voin tarjoo 395 €, jos tehdään f2f jossain päin helsinkiä.
Mieluummin keskustassa
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Xarnold kirjoitti:Niin ja tämä yksilö ei ole myynnissä sulle millään hinnalla eikä minkäänlaisin ehdoin.
Viesti Kirjoittaja dl00m »
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”