![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
N. kuukausi sitten hajosi 13 tuumainen MacBook, jolla ei ollut ikää kahta vuottakaan. Tilalle muutti MacBook Pro. Sen kanssa on tultu ihan kohtuullisesti toimeen, mutta samoihin aikoihin edellisen koneen kanssa sanoi sopimuksensa irti Lacien Rugged kovalevy (alle vuoden ikäinen ja luojan kiitos siinä oli sentään takuuta jäljellä ja sain uuden takuuseen).
Kolmas muuttuja on iomegan ulkoinen kovalevy, jossa on TimeMachine varmuuskopiot ja jonne myös varmistin sen edellisen Lacien, kun se alkoi temppuilla. Iomegalla on myös musiikit ja kuvat yms. kirjastot. Se on toiminut tähän päivään asti uudenkin koneen kanssa täysin moitteettomasti. Mutta nyt kun liitän sen USBilla koneeseen, niin se kyllä hurisee mukavasti ja valo vilkkuu, mutta ei tule näkyviin. Tuo uusi Lacie kyllä tulee.
Olen tarkistanut, että kaikki piuhat on kiinni ja bootannut koneen, muuhun ei mun osaaminen riitä.
Osaisiko ja viitsisikö täällä joku sanoa, onko jotain vielä tehtävissä vai miten mun pitäisi nyt edetä.
Ja silleen hyvin "maanläheisin" termein, jos saa toivoa.
Ja EI, en jonglööraa laitteillani itai käy niiden kanssa esimerkiksi suihkussa. Ihan tuossa pöydällä olla möllöttää tuo iomegakin päivästä toiseen. Läppäri pääsee silloin tällöin reissuun (ja samoin pääsi se edellinen (iskunkestävä) Lacie).
Nöyrimmät kiitokseni jo etukäteen.
-------
En tiedä, mitä tapahtui, mutta raksuteltuaan tuossa sellaiset rapia kymmenen minuuttia (jona aikana ehdin naputella yllä olevan viestin ja jonotella AppleCareen kovalevy ilmestyi näkyviin muina miehinä "pikku" viiveellä. Pelästyi?