t.T
Viesti Kirjoittaja Therion76 »
Viesti Kirjoittaja jehu »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Valitse haluamasi yhteystieto -> painaa muokkaa -> rullaa alas -> valitse lisää kenttä -> valitse syntymäpäivä.Therion76 kirjoitti:Kiitoksia vastauksista. mutta yhteystiedoista ei löytynyt kohtaa johon lisätä syntymäpäivät, ja sitten nuo kenellä ei ole kännykkää, esim.pikkulapset, mitenköhän nekin saa?
t.T
Viesti Kirjoittaja jehu »
Itse käytän tätä tapaa mm. siitä syystä, että kalenterimerkintäni menevät myös Googleen. Jos vaihdan pois Applesta (ja varmaan duunin kautta vaihdankin loppuvuodesta) niin seuraavaan laitteeseen laitan taas Googlen kalenterin ja kaikki on tallessa.jehu kirjoitti:Itse olen vain kirjoittanut kalenteriin syntymäpäivän kohdalle henkilön nimen ja "toista" kohtaan valitsin "vuosittain".
Viesti Kirjoittaja Friday »
Itsellä google kalenteri käytössä iPhonessa ja ihan mukavasti menee synttärit google tiliin ja puhelimen kalenteriin.jehu kirjoitti:Itse käytän tätä tapaa mm. siitä syystä, että kalenterimerkintäni menevät myös Googleen. Jos vaihdan pois Applesta (ja varmaan duunin kautta vaihdankin loppuvuodesta) niin seuraavaan laitteeseen laitan taas Googlen kalenterin ja kaikki on tallessa.jehu kirjoitti:Itse olen vain kirjoittanut kalenteriin syntymäpäivän kohdalle henkilön nimen ja "toista" kohtaan valitsin "vuosittain".
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Otsikossahan lukee syntymäpäivät, eli voit juhlia halutessasi näitä kaikkia.Thoth kirjoitti:Minun on tosiaan vaikea päättää, mikä on se oikea iPhone 4:n syntymäpäivä. Onko se päivä, jolloin Steve esitteli sen, vai se päivä, kun iPhone 4 tuli markkinoille? Vai kenties se päivä, jolloin ensimmäinen iPhone 4 koottiin tehtaalla? Tämä on vaikea ongelma meille Apple-faneille.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”