Hei
Onko kukaan kokeillut lähettää kuvia tietokoneelta kuvavirtaan IOS 6 päivityksen jälkeen?
Minulla on käytössä Win 7 ja siihen IOS 6 julkaisun yhteydessä päivittynyt iCloud control panel.
Nyt kun tökkään tietokoneella upload kansioon kuvan jonka haluaisin näkyvän kuvavirrassa, niin se kyllä pätkähtää näkyviin kun tietokoneella katselee kuvavirtaa.
iPhoneen asti tuo kuva ei kuitenkaan pääse.
Onko kenelläkään mitään havaintoa miksi tämä ei enää toimi? Vanhan control panelin aikana toimi moitteetta.
Kuvavirtaan lähetys ei toimi (Win 7 + iOS 6)
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kuvavirtaan lähetys ei toimi (Win 7 + iOS 6)
Viesti Kirjoittaja hannusep »
Viimeksi muokannut amanita, 9.10.2012 klo 12.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko hieman kuvaavammaksi
Syy: Otsikko hieman kuvaavammaksi
-
Re: Kuvavirtaan lähetys ei toimi (Win 7 + iOS 6)
Viesti Kirjoittaja mattitk »
Sama juttu täällä, ei ole toiminut tuon päivityksen jälkeen. Voi kun joku keksis tähän ratkaisun.
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Mulla ainakin toimii win7 + iOS6.
Mistä siis yritätte niitä kuvia lisätä, niitähän ei siitä oman tietokoneen omasta kuvavirrasta voi suoraan lisätä kun siellä ei ole upload hakemistoa. Mulla ainakin toimii jos menen oma tietokone/pictures/photostream/upload
Jos näin ei toimi niin kannattaa varmaa disabloida kuvavirta, mutta muista kopioida kuvat talteen koska se tyhjentää kuvavirran.
Niin ja mikä icloud paneelin versio? Mulla käytössä 2.11
Mistä siis yritätte niitä kuvia lisätä, niitähän ei siitä oman tietokoneen omasta kuvavirrasta voi suoraan lisätä kun siellä ei ole upload hakemistoa. Mulla ainakin toimii jos menen oma tietokone/pictures/photostream/upload
Jos näin ei toimi niin kannattaa varmaa disabloida kuvavirta, mutta muista kopioida kuvat talteen koska se tyhjentää kuvavirran.
-
Sama vesio käytössä, mutta ei vaan toimi. Pitänee kokeilla asentaa kokonaan uudestaan, outlook on myös alkanut jumittelemaan.delic kirjoitti:Mulla ainakin toimii win7 + iOS6.
-
Kokeilin asentaa uudestaan koko icloud paneelin windowsille, mutta sama vika kuvat eivätlähde upload kansiosta ulospäin muualle kuin koneen photo stream kansioon, ei siis iphoneen asti. Virta kyllä toimii toisinpäin puhelimesta windowsiiin päin.
-
Viesti Kirjoittaja delic »
Eikun siis disabloit kuvavirran icloud.comista ja sitten myös luurista, mutta kuten sanottua tämä sitten tyhjentää kuvavirtasi eli koppaa kuvat taltee.
Itsellä oli joskus kuukausia sitten ongelmaa kuvavirrassa ja tein edellämainitun ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia iPhone/iPad/pc välillä.
Itsellä oli joskus kuukausia sitten ongelmaa kuvavirrassa ja tein edellämainitun ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia iPhone/iPad/pc välillä.
-
Kokeiltu on, mutta ei toiminut. Kun laitan pc:tä kuvan upload kansioon, se jää sinne. Kuva kyllä tulee pc:lle photo stream kansioon, mutta ei muihin laitteisiin. Mistä voin nähdä, onko kuva todella lähtenyt pc:ltä pilveen? epäilen että tässä tapauksessa näin ei ole käynyt.delic kirjoitti:Eikun siis disabloit kuvavirran icloud.comista ja sitten myös luurista, mutta kuten sanottua tämä sitten tyhjentää kuvavirtasi eli koppaa kuvat taltee.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka