AMA-EDIT: Ketju ihan mutuna naputeltu erikseen uuden puhelimen käyttäjien kokemusten ketjusta
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Viesti Kirjoittaja Dotzki »
Harmittaako? Kyllä mun vitonen on ollu erinomainen. Kuuloke parempi, akku kestää paremmim. Niiiiin ohut. Nopeampi.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.
Mitä sekoilet? Ei mulla vitosta ole. Ja toki tuo vanha "itellä ei oo ollut mitään ongelmia" -argumentti nyt ei ole kovin hyvä.Dotzki kirjoitti:Harmittaako? Kyllä mun vitonen on ollu erinomainen. Kuuloke parempi, akku kestää paremmim. Niiiiin ohut. Nopeampi.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.
Viesti Kirjoittaja Dotzki »
En sekoile mitään. Näkeehän sen sun kirjotuksista että ei ole Uusinta mallia. Sulla on se VANHA malli. Tää uusi on kaikessa parempi. Kestävyys ongelmatkin korjattu. Näytön vaihto tarvittaessa helpompaa. Jos sulla ei ole tätä luuria, niin älä paskaa täällä jauha.MusicDoesMatter kirjoitti:Mitä sekoilet? Ei mulla vitosta ole. Ja toki tuo vanha "itellä ei oo ollut mitään ongelmia" -argumentti nyt ei ole kovin hyvä.Dotzki kirjoitti:Harmittaako? Kyllä mun vitonen on ollu erinomainen. Kuuloke parempi, akku kestää paremmim. Niiiiin ohut. Nopeampi.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.![]()
Toki hauska kuulla, että näin on ei siinä mitään enhän minä ongelmia kenellekään toivo, mutta aika helyltä tämä ikävä kyllä vaikuttaa tämä iPhone 5. Trendi on mennyt Applella koko ajan alaspäin.
Ei tarvitse ottaa itkupotkuraivareita, vaikka joku jotain negatiivista sinun uudesta puhelimestasi sanoisikin. Ei herttileijaa sentään tätä fanitusta välillä.Dotzki kirjoitti:En sekoile mitään. Näkeehän sen sun kirjotuksista että ei ole Uusinta mallia. Sulla on se VANHA malli. Tää uusi on kaikessa parempi. Kestävyys ongelmatkin korjattu. Näytön vaihto tarvittaessa helpompaa. Jos sulla ei ole tätä luuria, niin älä paskaa täällä jauha.MusicDoesMatter kirjoitti:Mitä sekoilet? Ei mulla vitosta ole. Ja toki tuo vanha "itellä ei oo ollut mitään ongelmia" -argumentti nyt ei ole kovin hyvä.Dotzki kirjoitti:Harmittaako? Kyllä mun vitonen on ollu erinomainen. Kuuloke parempi, akku kestää paremmim. Niiiiin ohut. Nopeampi.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.![]()
Toki hauska kuulla, että näin on ei siinä mitään enhän minä ongelmia kenellekään toivo, mutta aika helyltä tämä ikävä kyllä vaikuttaa tämä iPhone 5. Trendi on mennyt Applella koko ajan alaspäin.
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Itse kyllä ihmettelen valitustasi tästä asiasta. Et selvästi omista puhelinta ja itse ainakin viallisen tuotteen palauttaisin/huollattaisin. 4S:n aikaan oli kauhea itku akkuongelmista, 4:n aikaan antenniongelmista ja minkä aikaan 4/4S:n oli se "naurava nakki"-ongelma? MusicIsShit.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.
Musta on alkanut tuntua, että noi "akkuongelmat" on joka kertainen valitusvirsi, kun tulee käyttiksen päivitys. Jengiltä alkaa tulla kommentteja forumeille 5 minuuttia uusimman iOS-version latauksen jälkeen, että nyt on "radikaalisti huonontunut akkukesto!" Ota nyt sitten noista selvää.mikaw_ kirjoitti:Itse kyllä ihmettelen valitustasi tästä asiasta. Et selvästi omista puhelinta ja itse ainakin viallisen tuotteen palauttaisin/huollattaisin. 4S:n aikaan oli kauhea itku akkuongelmista, 4:n aikaan antenniongelmista ja minkä aikaan 4/4S:n oli se "naurava nakki"-ongelma? MusicIsShit.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.
Viesti Kirjoittaja umpio »
iCandle?kaffemi kirjoitti:
Poista vaikut nyt kätevästi iPhone 5 korvaimurilla! Hörhömessuillakaan ei tarvi enää kaupitella korvakynttilöitä, jotka luovat "alipaineen" (paskat ne mitään luo) korvakäytävään, kun iLuuri hoitaa homman!
Viesti Kirjoittaja nexusanger »
No kylläpäs nyt osuin sinua arkaan paikkaan.Dotzki kirjoitti:Osta vitonen nii helpottaa.
Kyllä niitä Dotzkeja aina sen verran tähän maailmaan löytyy, että siellä oltaisiin jonottamassa vaikka puukalikkaa, jos siinä olisi Applen logo, usko pois.MusicDoesMatter kirjoitti:No kylläpäs nyt osuin sinua arkaan paikkaan.Dotzki kirjoitti:Osta vitonen nii helpottaa.![]()
nexusanger kirjoitti:Siis paska puhelinhan tuo 5 on.
Jengi ihan huvikseen jonottaa niitä yöllä ja vahtii julkaisupäiviä insterwebissä
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Sama pätee akkukesto parani selkeästi -tyyppisiin väitteisiin. Näitä molempia viljellään parhaimmillaan ennen kuin väitteen antaja on voinut edes teoriassa kuluttaa akun kertaakaan loppuun asti. Saati että kukaan vaivautuisi laittamaan tiedoksi puhelimestakin löytyviä laitteen käytön aikoja, eli päälläoloaika ja käytetty aika siinä vaiheessa kun ollaan alle 10% akkulukemissa.MusicDoesMatter kirjoitti:Musta on alkanut tuntua, että noi "akkuongelmat" on joka kertainen valitusvirsi, kun tulee käyttiksen päivitys. Jengiltä alkaa tulla kommentteja forumeille 5 minuuttia uusimman iOS-version latauksen jälkeen, että nyt on "radikaalisti huonontunut akkukesto!" Ota nyt sitten noista selvää.
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Ei herttileijaa tosiaan, sanoo tyyppi joka into piukeana signeeraa viestinsä omenatuotteiden luettelollaMusicDoesMatter kirjoitti:Dotzki kirjoitti:Mitä sekoilet? Ei mulla vitosta ole. Ja toki tuo vanha "itellä ei oo ollut mitään ongelmia" -argumentti nyt ei ole kovin hyvä.MusicDoesMatter kirjoitti:Harmittaako? Kyllä mun vitonen on ollu erinomainen. Kuuloke parempi, akku kestää paremmim. Niiiiin ohut. Nopeampi.MusicDoesMatter kirjoitti:Tuntuu kyllä olevan katastrofalisen paljon ongelmia, ilmeisesti toimimattomin iPhone ever? Noh, kaipa sitä pitäisi kuluttajina syyttää itseään, kun aina halutaan uudempaa halvemmalla ja nopeammin. Laatuhan siinä kärsii ja seuraukset ovat nyt nähtävissä.![]()
Ei tarvitse ottaa itkupotkuraivareita, vaikka joku jotain negatiivista sinun uudesta puhelimestasi sanoisikin. Ei herttileijaa sentään tätä fanitusta välillä.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kyllä minulta löytyy paljon Applen tuotteita ja tykkään niistä kovasti. Silti osaan myös arvioida niitä kriittisesti. Mielestäni vain sai tämä pieni kyseenalaistava puheenvuoroni ihan suhteettoman valitusten ryöpyn tässä lirpakkeessa. Enkä missään kohtaa ole sanonut, että kaikki Applen tuotteet olisivat aikaisempaa huonompia, nyt taas typerästi provosoit ja vääristelet sanomisiani. Voi olla, että olen täysin väärässä, EIHÄN MINULLA TOSIAAN OLE MINKÄÄNLAISTA KOKEMUSTA iPHONE5:n käytöstä, mutta ihan vaan tätäkin threadia seuraamalla ja sosiaalista mediaa kuulostelemalla olen tuntuu siltä, että valitus on potenssiin 5 verrattuna aiempiin puhelimiin. Ihmiset vois välillä vähän relata ja sietää eriäviä kommentteja.kaffemi kirjoitti:
Ei herttileijaa tosiaan, sanoo tyyppi joka into piukeana signeeraa viestinsä omenatuotteiden luettelollaEli kaikki Apple tuotteet ovat aina edellistä huonompia, kun kerran trendi on niin laskeva? Mikset vaihda luuriasi vanhempaan ja laadukkaampaan? Ja kun ei saa sanoa, niin ei sitten sanota, että oma 5:n toimii mainiosti. Kuten toimi edeltäjänsäkin. Ketjun otsikko puhuu 5:n käyttökokemuksista, ei nettikeskustelujen ja aapeeseen "kahvilassa" kuultujen "tietojen" jakamisesta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
En ole yhtään Applen tuotetta jonottanut, mutta tuollaista voisin kyllä jo jonottaakin! Hieno idea!MusicDoesMatter kirjoitti:Kyllä niitä Dotzkeja aina sen verran tähän maailmaan löytyy, että siellä oltaisiin jonottamassa vaikka puukalikkaa, jos siinä olisi Applen logo, usko pois.MusicDoesMatter kirjoitti:No kylläpäs nyt osuin sinua arkaan paikkaan.Dotzki kirjoitti:Osta vitonen nii helpottaa.![]()
nexusanger kirjoitti:Siis paska puhelinhan tuo 5 on.
Jengi ihan huvikseen jonottaa niitä yöllä ja vahtii julkaisupäiviä insterwebissä