![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Kauppatapa: Tarjouksia otetaan vastaan (myyjä kuuntelee ehdotuksia hinnasta)
Hintatoive: Yli kympin + pk:t
Maksutapa:raha tilille - tavara postiin, postiennakko, käteinen
Toimitustapa: posti, postiennakko, matkahuolto, ostaja noutaa. Nopea ostaja saa toimituksen jaffa-areenalle tänään 10.6. (RUSH)
Lainaan tähän loppuun härskisti edellisen omistajan kuvausta laitteesta, koska tuosta käy hyvin ilmi kaikki oleellinen:
"Puhelimeen on vaihdettu alkuperäistä parempikuntoisempi kuori, jonka kunto kohtalainen: tyypilliset halkeamat löytyvät, kuten kuvista näkyy. Akku on samalla uusittu. Remontin yhteydessä näyttö meni pimeäksi, ilmeisesti kontakti poikki tms. Tilasin ja asensin uuden näyttö+digitizer+lasi -paketin. Korjausten jälkeen puhelin kadotti välillä gsm-signaalin, johon auttoi antennikontaktin puhdistus ja verkkoasetusten resetointi. Puhelin oli ilmeisesti päättänyt kiusata minua kaikin keinoin ja heitti peliin vielä white screenin. Tarjosin sille restorea, mitä hän ei heti alkuun niellyt, vaan heitti erroria. Myöhemmin restorekin onnistui, mutta nyt tämän on korvannut toinen puhelin, eikä itselläni ole intoa/tarvetta jumpata tämän kanssa enempää. Tällä hetkellä puhelin toimii ok, mutta se myydään mahdollisesti viallisena, ilman takuuta. Ohjelmisto iOS 4.2.1.
Huom! Näyttöpanelin kiinnitysruuvit puuttuvat (hukkuivat näyttöä odotellessa), mutta se pysyy kiinni ilmankin. Mukaan ei tule kuulokkeita, laturia eikä kaapelia, vain itse puhelin."
Omat lisäykset toiminnasta: Löysin kaappini kätköistä yhden näyttöpanelin kiinnitysruuvin. Puhelin on toiminut OK (tytär tosin soitellut tuolla äärimmäisen harvoin; pääpaino ollut pelaamisessa). Muutaman kerran on minulle tuotu käteen puhelin, joka on ollut totaalisen juntturissa, mutta joka kerta kyseessä on ollut sama änkyrätirpupeli, joten en osaa sanoa onko vika ollut puhelimessa vaiko pelissä. Mutta mahdollisesti viallisena olen tuon ostanut, ja mahdollisesti viallisena tuon myös myyn.