Hopeiselta omenalta menee todellakin uskottavuus. Todella monella palstalla kommentit on siihen suuntaan, että minä se uuden saan ja Vaimo saa tuon vanhan. Vaimo sitä ja Vaimo tätä. Ei Jeesus. Olen jo luullut että tämä site on jotenkin niinkuin enemmän aikuisempaa ja ammatilaisempaa kuin jotkut muut teinijutut. Pitääkö tästä ihan oikeesti tehdä se johtopäätös, että tällä sitella kirjoittelee se kalsarijengi, kaikki ne, jotka kokee, että tietokonetta on pakko käsitellä pelkät kalsarit jalassa, kun siinä on se 200W poweri ja lamppuakaan ei sytytetä ettei kuumuus lisäänny.sirtgl kirjoitti:Mä ostin 3GS:n, en nelosta, 4S:n, en vitosta, ja nyt tulee hommattua viis ässä.MacFinn kirjoitti:En luultavasti osta tätä 5S mallia. Ostin 3G:n, en 3GS:sää, nelosen, en neljä ässää, vitosen, en siis viis ässää. Eiks tossa oo selvä logiikka?
Jos olisi puhelimen vaihdon aika, epäröimättä ottaisin tämän. Onhan siinä sentään runsaat LTE-kaistat, 64 bittinen SOC, tämä uusi liike- ym. tunnistusprossu M7, uusi kamera. Ei oikeasti mikään turha päivitys. Myönnetään, ettei tää pistänyt koko matkapuhelinalaa uusiksi kuten iPhonen eka versio teki. Mutta oliko siihen todellista tarvetta? 2007 todellakin oli.Muuten riittäis hyvin tää 4S, mutta vaimo perhana rikkoi oman nelosensa ja saa perinnöksi tämän jotta itse voin hommata uudemman. 8)
Ja mitä päivitykseen tulee, niin enpä nyt näe mitä maatamullistavaa tässä olisi voinutkaan olla. Samanlaista eri ominaisuuksien pikkuparanteluahan tämä on ollut jo kauan muillakin. Ihan hyvä päivitys kun vertaa 4S:ään, viitosta en ehkä lähtisi vaihtamaan. Tuskinpa mitään hirvittävän suurta on tulossa vielä seuraavassakaan, eli pettyjät voi pettyä jo nyt.
Verhot auki edes päiväsaikaan jätkät ! Ylläpitäjät. Mitäs jos alkaisitte jakaa vaikka sen vuoden homo... anteeksi homppupalkinnon lisäksi jotain tasa-arvo palkintoa.
Johannes

AMA-EDIT: Ketju kierrätetty uuden puhelimen pohdintaketjusta aivan uudenhohtavaksi ja itsenäiseksi ketjukseen