iphone päättää hävittää vanhemmat kalenteritiedot automaattisesti ilman suurempia kysymyksiä.
Kalenteritiedoissa on tapaamistietoja informaatioineen, niitä ei olisi vara menettää.
puhelin 4s ja ios 6.1.3
Saako kalenteritietoja pelastettua mitenkään ?
Miten ihmeessä luuri on näin tyhmästi tehty että ilman vahvistuspyyntöä hävittää dataa.
Synkkausasetukset on mitä oletuksena on ollut eikä niistäkään itunes mitään kysele, tai
sen paremmin selvitä mitä minkäkin asetuksen seuraamukset on.
Jos joku osaa tässä auttaa, kiitos siitä.
"" pitääkö tämäkin laite pistää poikottiin ""
iPhone 4S, Kalenteritiedot hävisivät taas
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4S, Kalenteritiedot hävisivät taas
Viesti Kirjoittaja nippanappa »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 29.10.2013 klo 21.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
-
Re: 4s, Kalenteritiedot hävis taaaas
Viesti Kirjoittaja E-W »
Ovatko merkinnät nähtävissä muualla (tietokoneen kalenterissa, iCloud-kalenterissa verkkosivulla, Googlen kalenterissa tai mitä ikinä palvelua käytätkin)?
Mitä tarkoittaa vanhemmat kalenteritiedot? Eiliset vai kuukausien takaiset? Kuinka pitkän ajan kalenteritiedot synkkaat puhelimeesi? Minulla ainakin näkyvät taaksepäin parin kuukauden tiedot, olen niin itse säätänyt. Kaikki tiedot ovat tietty olemassa ja tallessa, mutta puhelimeen niitä on mielestäni turha latailla omassa tapauksessani.
Ja jos mikään muu ei auta, voit aina palauttaa tiedot tuoreesta ottamastasi varmuuskopiosta (koska sellaisista tiedoista, joita ei ole varaa menettää, on aina tuoreet kopiot olemassa).
Mitä tarkoittaa vanhemmat kalenteritiedot? Eiliset vai kuukausien takaiset? Kuinka pitkän ajan kalenteritiedot synkkaat puhelimeesi? Minulla ainakin näkyvät taaksepäin parin kuukauden tiedot, olen niin itse säätänyt. Kaikki tiedot ovat tietty olemassa ja tallessa, mutta puhelimeen niitä on mielestäni turha latailla omassa tapauksessani.
Ja jos mikään muu ei auta, voit aina palauttaa tiedot tuoreesta ottamastasi varmuuskopiosta (koska sellaisista tiedoista, joita ei ole varaa menettää, on aina tuoreet kopiot olemassa).
Viimeksi muokannut E-W, 29.10.2013 klo 14.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka