Rupesin lataamaan App Storesta Photosho Elementsiä, heti kohta huomasin että myyvät vanhaa versiota. Keskeytin latauksen ja soitin Apple tukeen peruakseni ostoksen, eivät voineet auttaa. Peruutus pitää tehdä netissä englannin kielellä. Ongelma on vain siinä etten puhu käytännössä sanaakaan englantia. Tähän sanoivat neuvoksi että käytä Google kääntäjää...
146 megaa kerkesin ladata, pankissa ei suoritusta näy. Ostoksesta ei ole myöskään tullut kuittia sähköpostiin. Onko tässä edes kauppaa tapahtunut? Voiko keskeytettyä latausta saada jotenkin pois koneelta?
App Store -ostoksen peruutus?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 19.2.2012 klo 13.36
App Store -ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja C.Masala »
Viimeksi muokannut amanita, 31.10.2013 klo 23.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä :=)
Syy: Otsikon hienosäätöä :=)
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: 14.12.2006 klo 12.41
- Paikkakunta: Espoo
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Mä olen pari kertaa peruuttanut ostoksen sähköpostiin tulleessa kuitissa olevasta linkistä. Molemmilla kerroilla tuli rahat takaisin kyselemättä. Nämä siis iOS -puolella.
Kuitissa on linkki "Raportoi ongelma", siitä eteenpäin, valitset listalta "ei ollut tarkoitus ostaa tätä tuotetta" ja kerrot että "ostin tämän vahingossa, en voi käyttää tätä kyseistä versiota ohjelmasta". Ja ton vaikka laitat Google Translaten kautta englanniksi menemään. Se näyttää jopa kääntyvän ihan oikein.
Calm down, ei mitään hätää :-)
Kuitissa on linkki "Raportoi ongelma", siitä eteenpäin, valitset listalta "ei ollut tarkoitus ostaa tätä tuotetta" ja kerrot että "ostin tämän vahingossa, en voi käyttää tätä kyseistä versiota ohjelmasta". Ja ton vaikka laitat Google Translaten kautta englanniksi menemään. Se näyttää jopa kääntyvän ihan oikein.
Calm down, ei mitään hätää :-)
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 19.2.2012 klo 13.36
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja C.Masala »
Kiitos jlauhia vastauksesta. Vielä ei ole kuittia tullut, mutta jos tulee toimin ohjeidesi mukaan.
Tein latauksen alun jo aamulla, joten ehkä laittavat kuitin sähköpostiin vasta kun ohjelma on kokonaan ladattu? Ohjelman tynkä lähti pois sivupalkin a-kansiossa olleen Elements kuvakkeen ruksista klikkaamalla. Sammutin tietokoneen ja käynnistin uudelleen, toimenpiteen jälkeen ongelmaa ei näkynyt edes ostoksissa. Joten tästä taisin päästä säikähdyksellä, ja vain lievälllä hermojen menetyksellä.
Tein latauksen alun jo aamulla, joten ehkä laittavat kuitin sähköpostiin vasta kun ohjelma on kokonaan ladattu? Ohjelman tynkä lähti pois sivupalkin a-kansiossa olleen Elements kuvakkeen ruksista klikkaamalla. Sammutin tietokoneen ja käynnistin uudelleen, toimenpiteen jälkeen ongelmaa ei näkynyt edes ostoksissa. Joten tästä taisin päästä säikähdyksellä, ja vain lievälllä hermojen menetyksellä.
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 19.2.2012 klo 13.36
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja C.Masala »
Katevaraus 69,99 €. Ei ole ohjelmaa, ei ole tullut kuittia sähköpostiin jolla tekisi peruutuksen.
Englanninkieltä taitamattomalle App Store ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä.
Englanninkieltä taitamattomalle App Store ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä.
-
- Viestit: 1575
- Liittynyt: 10.8.2007 klo 9.11
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
Kokeile iTunesin kautta: Store > Näytä tili > Ostohistoria Näytä kaikki > Nuoli ostoksen kohdalta > Raportoi ongelma jne.C.Masala kirjoitti:Katevaraus 69,99 €. Ei ole ohjelmaa, ei ole tullut kuittia sähköpostiin jolla tekisi peruutuksen.
Englanninkieltä taitamattomalle App Store ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä.
-
- Viestit: 790
- Liittynyt: 14.12.2006 klo 12.41
- Paikkakunta: Espoo
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Joo tuolta ne mun peruutukset näkyy myös. Kuitti tulee yleensä 2-4 päivän kuluttua ostoksesta.jkoodari kirjoitti:Kokeile iTunesin kautta: Store > Näytä tili > Ostohistoria Näytä kaikki > Nuoli ostoksen kohdalta > Raportoi ongelma jne.C.Masala kirjoitti:Katevaraus 69,99 €. Ei ole ohjelmaa, ei ole tullut kuittia sähköpostiin jolla tekisi peruutuksen.
Englanninkieltä taitamattomalle App Store ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä.
-
- Viestit: 4927
- Liittynyt: 10.5.2005 klo 12.56
- Paikkakunta: Joensuu
Re: App Store ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei se kuitti heti tule, pari kolme päivää on yleensä kestänyt.C.Masala kirjoitti:Katevaraus 69,99 €. Ei ole ohjelmaa, ei ole tullut kuittia sähköpostiin jolla tekisi peruutuksen.
Englanninkieltä taitamattomalle App Store ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä.
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 19.2.2012 klo 13.36
Re: App Store -ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja C.Masala »
Kiitos vastauksista.
Kirje lähti täntään ja vastaus tuli äsken. Google kääntäjä muutti tuon itselleni epäymmärrettävään muotoon eikä vastaus selvinnyt.
Jos joku viitsisi lukaista tuon ja kertoa palauttavatko rahat, vai pitääkö siihen vielä jotain vastata?
Dear Mika,
Hi! This is Catherine of iTunes Store Customer Support and I will be your advisor for today. I'll be more than happy to assist you with your concern on the app that was accidentally purchased.
After reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for your unintentional purchase of "Adobe Photoshop Elements 11 Editor," is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In seven to ten business days, a credit of 69.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.
The iTunes Store provides a warning message that asks if you are sure that you want to buy an item. This warning can be turned off. If you would like to make sure that this warning is on, you can reset the warnings in the iTunes Store by following the instructions in this article:
Resetting iTunes Store warnings
----
Additionally, you can make modifications on certain devices that will prevent them from making purchases:
iPhone, iPad, and iPod touch: Understanding Restrictions
----
I hope the details I have provided will help you in resolving your issue. In case you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email.
Good luck and have a nice day.
Sincerely,
Catherine
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Please Note: I work Wednesday-Sunday, 7:00AM-4:00PM EST
Kirje lähti täntään ja vastaus tuli äsken. Google kääntäjä muutti tuon itselleni epäymmärrettävään muotoon eikä vastaus selvinnyt.
Jos joku viitsisi lukaista tuon ja kertoa palauttavatko rahat, vai pitääkö siihen vielä jotain vastata?
Dear Mika,
Hi! This is Catherine of iTunes Store Customer Support and I will be your advisor for today. I'll be more than happy to assist you with your concern on the app that was accidentally purchased.
After reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for your unintentional purchase of "Adobe Photoshop Elements 11 Editor," is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In seven to ten business days, a credit of 69.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.
The iTunes Store provides a warning message that asks if you are sure that you want to buy an item. This warning can be turned off. If you would like to make sure that this warning is on, you can reset the warnings in the iTunes Store by following the instructions in this article:
Resetting iTunes Store warnings
----
Additionally, you can make modifications on certain devices that will prevent them from making purchases:
iPhone, iPad, and iPod touch: Understanding Restrictions
----
I hope the details I have provided will help you in resolving your issue. In case you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email.
Good luck and have a nice day.
Sincerely,
Catherine
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Please Note: I work Wednesday-Sunday, 7:00AM-4:00PM EST
-
- Viestit: 4927
- Liittynyt: 10.5.2005 klo 12.56
- Paikkakunta: Joensuu
Re: App Store -ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Palautetaan, ei tarvitse vastailla.C.Masala kirjoitti:Kiitos vastauksista.
Kirje lähti täntään ja vastaus tuli äsken. Google kääntäjä muutti tuon itselleni epäymmärrettävään muotoon eikä vastaus selvinnyt.
Jos joku viitsisi lukaista tuon ja kertoa palauttavatko rahat, vai pitääkö siihen vielä jotain vastata?
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 19.2.2012 klo 13.36
Re: App Store -ostoksen peruutus?
Viesti Kirjoittaja C.Masala »
Hienoa, hyvinhän tämä hoitui. Teidän avulla. Kiitos vielä kaikille.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit