Olen yrittänyt yhdistää polttavaa blu-ray asemaa ulkoisesti Maciin tuollasen USB-SATA-kaapelin välityksellä. Tuo kaapeli ilmeisesti tarvitsee jonkin sortin ajurin toimiakseen. Asennusohjeissa lukee: "Copy Gene USBSATA/IDE_05E3_0702.sit to desktop and doubleclick it to get driver file". Mitähän tämä käytännössä tarkoittaa? Mistä minä voin tuon "genen" kopioida työpöydälle vai löydänkö jostain interwebin kätköistä sopivan ajurin ko kaapelille?
Yritetty on myös googlata ongelmaa, mutta vastauksia ei tunnu löytyvän... Mahtavaa, jos joka osaisi auttaa.
Mac OS X ja USB-SATA kaapelin asennus
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mac OS X ja USB-SATA kaapelin asennus
Viesti Kirjoittaja Zirppuli »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 11.11.2013 klo 23.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
-
Re: Mac OS X ja usb-SATA kaapelin asennus
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Tuo kopiointijuttu koskee juurikin vanhaa OS-järjestelmää.Zirppuli kirjoitti:Olen yrittänyt yhdistää polttavaa blu-ray asemaa ulkoisesti Maciin tuollasen USB-SATA-kaapelin välityksellä. Tuo kaapeli ilmeisesti tarvitsee jonkin sortin ajurin toimiakseen. Asennusohjeissa lukee: "Copy Gene USBSATA/IDE_05E3_0702.sit to desktop and doubleclick it to get driver file". Mitähän tämä käytännössä tarkoittaa? Mistä minä voin tuon "genen" kopioida työpöydälle vai löydänkö jostain interwebin kätköistä sopivan ajurin ko kaapelille?
Yritetty on myös googlata ongelmaa, mutta vastauksia ei tunnu löytyvän... Mahtavaa, jos joka osaisi auttaa.
OSX 10.5.6:sta eteen päin tuon pitäisi toimia ihan vain kytkemällä, mutta toki virta pitää kytkettyyn laitteeseen saada jollain konstilla myös, sillä ilmeisesti tuon USB-SATA-kaapelin läpi ei virta kuljeksi.
Näin olen siis antanut itseni ymmärtää lueksellessani erään keskustelupalstan topiccia käyttämällä kuukkelissa hakusanana rimpsua
Copy Gene USBSATA/IDE_05E3_0702.sit to desktop and doubleclick it to get driver file
Jos tuo kaapeli ei toimi näin, niin en ainakaan minä löytänyt mitään OSX-ajureita moiselle, joten en usko niitä siis olevankaan saati tarvittavan.
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka