Toivottavasti samanlaisia kysymyksiä ei ole tusinaa entuudestaan. Koitin etukäteen kuitenkin etsiä foorumilta vastaavaa tuloksetta
Poistin Windowsin kokonaan Mavericksin rinnalta, jotta saisin koko muistin käyttöön.
Koska BootCamp - apuri ei antanut mun ruksittaa Poista Windows kohtaa, niin poistin windowsin Levytyökalulla.
Olen koittanut osioida Macintosh HD:lle kaiken käytettävissä olevan muistin tuloksetta (aiemmin oli (mac80gb/win40gb). Osaan siis osioda tai ainakin luulen osaavani, mutten tiedä miksi se ei onnistu. Nyt koittaessani ei tule virheilmoitusta, eli en voi kopioida sitä tähän, mutta eilen sain jonkun herjausviestin. Ensimmäisillä kerroilla osiointi ei toiminut ollenkaan vaan jäi jumittamaan alkumetreillä, sitten tyhjensin DISK0S5:en ja osiointi lähti seuraavalla kerralla pyörimään, muttei kuitenkaan toivotusti loppuun asti.
Yritin itse googletella DISK0S5:sta jotain, ja monella ilmeisesti samankaltaisen ongelman kanssa oli juuri tuo DISK0S5, joka on ilmestynyt Macintosh HD:n vierelle kovalevyksi: Kokoa DISK0S5:lla on 368MB josta käytössä 19MB. Saako tuota alustettua tai poistettua lopullisesti jos se auttaisi ongelmaan?
Sijainti :/Volumes/DISK0S5
Kapasiteetti :368 Mt (368 029 696 tavua)
Muoto :Mac OS laajennettu (kirjainkoon erotteleva, kirjaava)
Vapaana :350 Mt (349 962 240 tavua)
Omistajat käytössä :Kyllä
Käytössä : 18,1 Mt (18 067 456 tavua)
Kansioiden määrä : 20
Tiedostojen määrä : 96
Ja vielä Macbook Air 13.3 MD760 muistaakseni, uusin kuitenkin ja käyttiksenä Mavericks 10.9.1
Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen