Annoin veljelleni MacBook Pro:ni lainaan kun itse olin reissussa ja nyt vihdoin Suomen mantereelle päästyäni sain koneen takaisin käyttööni. No vähän tutkailin mitä tämä sankari oli tämän kanssa väsännyt ja kaikki muuten kunnossa, paitsi koneelle oli ilmestynyt "Wine" ja "WineBottler" nimiset ohjelmat. Googletuksella ja soitolla selveni, että ilmeisesti veljeni oli pyörittänyt vanhoja PC pelejä ko. ohjelmalla. Hän oli yrittänyt poistaa tätä ohjelmaa netistä löytämällään MacPort sovelluksella ja eihän siitä ollut mitään tullut.

No olen sen verran aloittelija ja käytän konetta lähinnä opiskelu / editointi hommiin, etten osaa näitä ohjelmia itse poistaa. Tietoni rajoittuu lähinnä "siirrä roskakoriin" tyyppiseen ohjelmien poistoon
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos joku fiksu ja filmaattisempi Omenan käyttäjä osaisi vähän neuvoa miestä mäessä, että saisin nuo minulle turhuudet poistettua. Yritin etsiä tältä foorumilta jo tietoa, mutta en löytänyt ja toivottavasti postasin avunhuutoni oikealle palstalle. Kiitos jo etukäteen!
Niin ja tosiaan käyttis on Mac Os X 10.6.8!