Elikkäs tapahtui tuossa viime lauantaina melko jännä homma.
iPhone 4:seni alkoi väristä taskussani samalla tavoin kuin soidessa, mutta näyttö pysyi kuitenkin pimeänä. Päällä oli äänetön, joten soittoääni ei olisi soinut muutenkaan (mikäli mulle siis joku yritti silloin soittaa(?)).
Puhelin ei reagoinut mihinkään, ei näppäimiin ei mihinkään ja jatkoikin värisemistä aina niin kauan, että akku loppui.
Noin puoli tuntia tapahtuneesta aiemmin puhuin puhelimessa täysin normaalisti.
Nyt puhelin ei enää käynnisty, eikä reagoi laturiin saatika iMacciin. Näytölle ei vaan tule mitään lataukseen kytkemisen jälkeen.
Oon kokeillut pitää virtanappia ja koti -nappulaa pohjassa, tuloksetta. En pääse myöskään DFU tilaan.
Oon myös kokeillut eri latureilla, epätoivoisimpana kokeilin vieläpä iPadin laturia vaikka tiedänkin, että sen muuntaja antaa suurempaa tehoa
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Pistorasioissamme ei ole vikaa.
Puhelin on noin 3,5 vuotta vanha.
Jatkokysymyksenä, jos joku sattuisi tunnistaa vian ja mahdollisesti osaisi arvioida kannattaako puhelinta enää korjata (hintahaarukkaa, kiitos) niin arvostaisin jos kertoisit sen tässä.
EDIT: Oon myös kokeillut tehdasasetusten palauttamista eli pidin koti -näppäintä aluksi pohjassa ja työnsin kaapelin vasta sen jälkeen kiinni tietokoneeseen. Ei auttanut.
Kiitos!
rAbble