Hei,
Asensin iPhone 4S puhelimeeni WhatsApp -sovelluksen. Kun yritän aloittaa uuden keskustelun, niin tulee virheilmoitus: "Salli pääsy yhteystietoihin iPhonen Asetuksissa>Tietosuoja>Yhteystiedot>WhatsApp. Mutta kun avasin annettujen ohjeiden mukaan niin iPhonen Yhteystiedoissa ei löytynyt WhatsApp-sovellusta, jolle antaa lupa käyttää yhteystietojani.
Nollasin verkkoasetukset, poistin WhatsAppin ja asensin uudelleen, mutta sama "ongelma" esiintyy edelleen.
Minulla on firman liittymä Soneralta, niin onko mahdollista, että se estää kyseisen sovelluksen käytön. Mutta kuitenkin kolleegan puhelimessa (eli saman firman liittymä kuin minulla)sovellus toimii, ja hänellä on Samsungin puhelin?
Kolleegani pystyy ottamaan minuun yhteyttä WhatsAppilla, ja pystyn täten keskustelemaan sovelluksen kautta, mutta kun itse yritän ottaa yhteyttä niin se ei toimi?
Päivitin myös iPhonen tänään. Ja asensin päivityksen jälkeen uudelleen WhatsAppin, mutta ei toimi
Kuinka saan tämän sovelluksen toimimaan oikein?
Terv. Lauri
WhatsApp ongelma
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 15.8.2014 klo 13.36
WhatsApp ongelma
Viesti Kirjoittaja lkaaria »
-
- Viestit: 208
- Liittynyt: 12.5.2013 klo 12.35
Re: WhatsApp ongelma
Viesti Kirjoittaja InkNarrative »
Minulla on 4S ja WhatsApp toimii. Tuo asetuskin löytyi. Juuri kertomastasi paikasta. Tuli kokemuksesta mieleen, että olethan huomannut selata sovelluksia alaspäin, WhatsApp on listassa viimeisenä eli alimpana?
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 15.8.2014 klo 13.36
Re: WhatsApp ongelma
Viesti Kirjoittaja lkaaria »
Sovelluksia ei ole montaa, eli ei ole ns. "hävinnyt" listan viimeiseksi.
-
- Viestit: 8622
- Liittynyt: 27.7.2007 klo 16.10
Re: WhatsApp ongelma
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
"If WhatsApp is greyed out or does not appear in Privacy settings
This is a rare issue, but happens to a small number of users. Ensure that you do not have any "Restrictions" set in iPhone Settings > General > Restrictions. Otherwise, you will most likely need to restore your phone. This Apple Support Page explains the process: iOS: How to back up and restore your content."
http://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/22077138
This is a rare issue, but happens to a small number of users. Ensure that you do not have any "Restrictions" set in iPhone Settings > General > Restrictions. Otherwise, you will most likely need to restore your phone. This Apple Support Page explains the process: iOS: How to back up and restore your content."
http://www.whatsapp.com/faq/en/iphone/22077138
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit