Ei kannata metsästää käytettyä jos saat alvit pois itte....
4 viikon metsästyksen jälkeen tulos: 6 säääääälittäävää huijausyritystä; en tajunnutkaan et suomesta , ei löydy edes semi osaavia huijareita! Näiden taso oli nettikuva ja kysymys mikä sun pankki on ku olis vähän kiire
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mut, yks ehkä legimaatti diili tarjous tuli hintaan 1400 €, ilman alv vähennykseen oikeuttavan kuitin vahvistusta. Ja se oli sit mennyt yllättäen ennen kuin sain vahvistusta ostokuitista:)
I mean what tha F.....ck!!! Kyl mä tiesin et Omenilla on kysyntäää ja pitävät hintansa, mut tään nyt on ihan naurettavaaa! Ihan niin kun olis järkee ostaa 50-100€ erotuksella avattu paketti duunilla ja vaivalla etc shit!
Nyt tilasin 1799 € sis alv MBP 16/256/15" Retinan, ja harmittaa kun en tehnyt sitä jo 4 vk sitten....
No tänä vuonna ne upgreidaa pakettia sen verran for sure, et tää lelu on max. tuusan lelu joulukuussa.
Mut, jos ja kun näistä on näin kova pula ja kysyntä, ni ei muuta kun ostaan Omena osakkeita

Mulla vapautuu nyt MBA 13 vuoden 2011 after malli, 1,7 Ghz Core i5, 4Gt, 256Gt, Intel HD Graphics 3000.... maksanut maltaita ja mansikoita jouluna 2011/12 eli aika tarkkaan 3 v sitten... mitähän jengi olis tästä valmis maksaan

Heittäkää tarjouksia;) Kone tikkaa ihan normaalisti ja noilla arvoilla jos ei tee grafiikkaa tai muuten oo 7 projektia yhtä aikaa työalla niin tää on vielä raketti kaupan perus Omppuihin. Akku laulaa vielä about 4 h, vaikee sanoo kun mulla sen koneen kapasiteetista on aina sen verran käytössä et, saaattaa olla normi käytössä vireempi...
Veikkaan et tarjoukset tulee nurkille 600-800 €, se lienee about 1/3 osa mitä tää joskus maksoi.... mut, niinpä niin ei nää sijoituksia oo:)
Elämä on

Eli tämän tapaista MacBook Pro 15" Retinaa havittelisin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... tava-MGXA2
ALV 0% 1612 € maksaa uusi; ni mielellään edukkaammat tarjoukset

2014 mallia; vanhemmat mallit ei ole ostoslistalla.
Ostan firmalle, niin alvillisella kuitilla on merkitystä... Jos oot yksityinen, niin siitä kuitista firma ei saa alv:tä vähennettyä; ni se tarvis sit olla huomioitu hinnoittelussa...
Laite on käytetty kun se ylittää kaupan kynnyksen ja sen hinta tippuu 25-35%, niin se vaan on, ja tää lasketaan alv 0% hinnasta; tai ainakin markkinat laskee:)
Ainakin itse mielummin maksan kauppaan 200-300 € enemmän, paketissa olevasta uudesta laitteesta jonka saan kaupasta.
ELI käytetyn on siis oltava edukkaampi selkeästi. Mut, niin kun Gas Monkey Garage:ssa aina sanotaan, niin this is Cash ...