Safari ja Veikkaus -> ei toimi
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Safari ja Veikkaus -> ei toimi
Viesti Kirjoittaja umpio »
Edelleenkään en pysty käyttämään Safarilla veikkauksen sivuja. Mm. kirjautumisruutuja ei tule sivun yläreunaan, joten en voi antaa kjätunnusta ja salasanaa. Samaten sivu ei lataudu kokonaan; yläosassa oleva iso "banneri" jossa mainostetaan milloin loton pääpottia, milloin jonkun muun pelin voittoja, ei lataudu, vaan siinä pyörii se musta rinkula vaikka maailman tappiin. Samaten mikään linkki ei toimi. Onko joku muu onnistunut touhuamaan noilla sivuilla Safarilla normaalisti; itse en ole pariin vuoteen tuossa onnistunut?
"Vetää kestää niin p...sti mutta työntää ei yhtään..."
-
Re: Safari ja Veikkaus -> ei toimi
Viesti Kirjoittaja tiburon »
Oman kokemukseni mukaan Veikkauksen sivut eivät ole koskaan toimineet Safarilla. Tämä on ollut yksi niistä syistä, joiden vuoksi en ole juuri Safaria käyttänyt viime aikoina, siis noin kymmeneen vuoteen...
Hiljattain pistin koneen uusiksi ja nyt mennään Safarilla, en ole edes asentanut Firefoxia, jota ennen käytin. No, kävin Veikkauksen sivuilla ja hyvin toimii ainakin pikaisen kokeilun perusteella. Tein kokeeksi Vakioveikkauksen, onnistui ihan kuten kuuluukin. Muistaakseni takavuosina juuri Vakion pelaaminen ei onnistunut Safarilla.
Käytössä OS 10.10.2 ja Safari 8.0.3
Hiljattain pistin koneen uusiksi ja nyt mennään Safarilla, en ole edes asentanut Firefoxia, jota ennen käytin. No, kävin Veikkauksen sivuilla ja hyvin toimii ainakin pikaisen kokeilun perusteella. Tein kokeeksi Vakioveikkauksen, onnistui ihan kuten kuuluukin. Muistaakseni takavuosina juuri Vakion pelaaminen ei onnistunut Safarilla.
Käytössä OS 10.10.2 ja Safari 8.0.3
Survival kit contents check. .45-cal automatic, 2 boxes ammunition, sleeping pills… $100 in rubles, 1 issue of prophylactics, 3 lipsticks, 3 pair of nylon stockings... Shoot, a fella could have a pretty good weekend in Vegas with all that stuff!
-
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Minä olen käyttänyt Veikkauksen sivuja vain Safarilla ja aina on toiminut hyvin. Onko päivitykset kunnossa?
-
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Sama juttu, Safarilla vain ja ainoastaan ja koko ajan toiminut, tänään viimeksi, eli siis äsekn tarkastin - toimii muuten oikein hyvin, mutta noi voittojen näytöt ei toimi... :-(
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
-
Viesti Kirjoittaja ikl »
Veikkaus toimii minullakin safarilla, mutta ne mobiilisivut ovat kyllä ihan kamalat.
-
-
En kyllä näe sitten niin minkäänlaista logiikkaa siinä, että tiettyjä sivuja varten pitäisi käyttää eri selainta...gixxeri kirjoitti:Ota chrome, sillä toimii.
Juuri äsken kokeilin sivuja, ja eikä toimi. Safari on 7.1.3, käyttis 10.9.5. Edelleen pakko käyttää Firefoxia vain ja ainoastaan Veikkauksen sivuilla

-
Viesti Kirjoittaja gixxeri »
@umpio
Mulla oli tuo sama ongelma ja kysyin Veikkauksesta että mikä mättää ja neuvoivat käyttämään jotain muuta kuin Safaria. Otin sitten chromen käyttöön.
Mulla oli tuo sama ongelma ja kysyin Veikkauksesta että mikä mättää ja neuvoivat käyttämään jotain muuta kuin Safaria. Otin sitten chromen käyttöön.
-
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Outoa. Mulla ei ole ollut ongelmia, hyvin pelittää Safarilla.
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)
-
Ohessa oleellisin osa minulle lähetetystä vastauksesta, kun kyselin sivujen toimimattomuudesta Safarilla:
"Ikävä kuulla ettei sisäänkirjautuminen Safarilla onnistunut. Mitään täydellistä toimimattomuutta Safari-selaimella ei kuitenkaan yleisesti ole havaittu, vaan suurin osa toiminnoista on silläkin sujunut, vaikkei selain olekaan täysin toimiva sivustolla, lähinnä puutteellisen HTML5-tuen vuoksi. Sivustollamme Safari on tällä hetkellä selaimista neljänneksi käytetyin, noin 13 prosenttia istunnoista sivustolla tulee Safarin kautta."
"Ikävä kuulla ettei sisäänkirjautuminen Safarilla onnistunut. Mitään täydellistä toimimattomuutta Safari-selaimella ei kuitenkaan yleisesti ole havaittu, vaan suurin osa toiminnoista on silläkin sujunut, vaikkei selain olekaan täysin toimiva sivustolla, lähinnä puutteellisen HTML5-tuen vuoksi. Sivustollamme Safari on tällä hetkellä selaimista neljänneksi käytetyin, noin 13 prosenttia istunnoista sivustolla tulee Safarin kautta."
-
Viesti Kirjoittaja gixxeri »
Jaha, kuulostaa Veikkauksen jargonilta. Usein tuntuu siltä että kaikenlaiset mikrotukihenkilöt selittävät mitä sattuu ja yhdistelevät puheluita toinen toisilleen toivoen että asiakas kyllästyy ja sulkee luurin.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Öh, Safarihan on perinteisesti ollut kohtuullisen hyvä HTML5-tuessa (ja IE häntäpäässä). Jaa mutta, kas on näemmä Safarissa vielä parantamisen varaa muihin uusiin verrattuna.umpio kirjoitti:vaikkei selain olekaan täysin toimiva sivustolla, lähinnä puutteellisen HTML5-tuen vuoksi. Sivustollamme Safari on tällä hetkellä selaimista neljänneksi käytetyin, noin 13 prosenttia istunnoista sivustolla tulee Safarin kautta."
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Käykääpä huviksenne täällä ja katsokaapa kuinka safari käyttäytyy siellä.
Ja kun olen ottanut tukeen yhteyttä, on vastauksena tullut vain että "no voi voi. Käytä toista selainta".
Minä en taas perustaisi vaihtaa selainta, vaan mun mielestä se pitäisi tehdä toimivaksi jokaiselle. Tai sitten ottaa tuollaiset pomppivat bannerit pois kokonaan.
http://www.apple.com, siellä sama banneri, mutta tehty hieman paremmin, mistäköhän johtuu
Ja kun olen ottanut tukeen yhteyttä, on vastauksena tullut vain että "no voi voi. Käytä toista selainta".
Minä en taas perustaisi vaihtaa selainta, vaan mun mielestä se pitäisi tehdä toimivaksi jokaiselle. Tai sitten ottaa tuollaiset pomppivat bannerit pois kokonaan.
http://www.apple.com, siellä sama banneri, mutta tehty hieman paremmin, mistäköhän johtuu

Viimeksi muokannut jakovski, 21.3.2015 klo 15.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Tuollaiseen voinee vastata, että käytän mielummin toimivaa putiikkia.jakovski kirjoitti: Ja kun olen ottanut tukeen yhteyttä, on vastauksena tullut vain että "no voi voi. Käytä toista selainta".
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka