Mites on, toimiiko Soni-Erkin P800 iCalin kanssa jne?
Ajattelin hommata sellaisen käytettynä, ehkä. Ja ei kai niitä uusia tehäkään enää. P900 ois tietysti hieno, mutta liian kallis. Aivan liian kallis mulle.
Bluutöötti lienee ainoa tapa liittä tuo laite Macciin?
Ja saako Sawtoothiin bluetoothia? (tooth, tooth, tooth)
P800 <-> Mac
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
P800 <-> Mac
Viesti Kirjoittaja Boogieman »
-
Re: P800 <-> Mac
Viesti Kirjoittaja iRock »
Soni-Erik P800 näyttäisi pitävän iSyncista: http://www.apple.com/isync/devices.html
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikös siinä Sawtoothissakin ole ihan tuo USB-portti. Niihinhän ihmiset noita Bluetooth mokkuloitaan tökkii.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Jussi »
P900:nen ainakin toimii Macin iCalin kanssa. Uskoisin, että p800:nenkin, eikös nuo käytännössä melkein samat vehkeet ole.
-
MacFinn, olet ihan oikeassa Sawtoothissa on todella USB. Onpa jopa useampikin portti. Lisäksi laatikossa lojuu parikin USB-korttia, jos sattuu liittimet loppumaan.
Nyt vain satuin olemaan siinä käsityksessä, että jonkinlaista sisäistä Bluetooth potikkaa on olemassa.
Kertokaapa sitten vielä kokemuksia, mikä näistä lukuisista Bluetooth-mokkuloista olisi hyvä mutta edullinen kyseiseen tarkoitukseen.
Nyt vain satuin olemaan siinä käsityksessä, että jonkinlaista sisäistä Bluetooth potikkaa on olemassa.
Kertokaapa sitten vielä kokemuksia, mikä näistä lukuisista Bluetooth-mokkuloista olisi hyvä mutta edullinen kyseiseen tarkoitukseen.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sisäisiä kannattaa etsiä OWC:stä siellä muistelisin nähneeni.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kyllä se taitaa olla niin, että edes OWC ei myy sisäisiä Bluetooth mokkuloita, eikä ainakaan Sawtoothiin, josta puuttuu sisäinen BL tuki.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Muistan nähneeni PCI-kortin jossa se oli...
...saatan olla kyllä väärässäkin...
...saatan olla kyllä väärässäkin...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Pitänee laittaa sitten usbimokkula
Liekö kellään kokemuksia jostain mallista. Vai toimiiko ne kaikki aina hyvin...
Liekö kellään kokemuksia jostain mallista. Vai toimiiko ne kaikki aina hyvin...
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Mulla on PB Ti G4 400, Difusin bt-mokkula ja SonyErkin P800, iSync toimii vallan mainiosti pääsääntöisesti. Joskus joutuu puhelimen buuttaamaan että yhteys onnistuu. Tosi näppärää kun saa kalenterit synkattua. Difusin bt-mokkula toimii paremmin mun systeemissä kuin d-linkin (tai sitte mulla on vaan maanantaikappale). Salling clicker on hauska ja hyödyllinen lisäsofta jolla kapulasta saa kaukosäätimen iTunesille, dvd-soittimelle ja vaikka mille, suosittelen.
En oo vielä löytäny softaa jolla vois ton usbin kautta liittää kapulan macciin, tällä hetkellä se on vain puuceekäyttö varten
Onhan se tietty kuvaavaa että Macin kanssa langattomasti ja PC:n kanssa piuhalla 
En oo vielä löytäny softaa jolla vois ton usbin kautta liittää kapulan macciin, tällä hetkellä se on vain puuceekäyttö varten

'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
-
Kiitosta. Pitääpä käydä vilasemassa tota. Ja alkaa kysellä kaverilta, joko se luopus P800:staan.
Ainakin sillä perusteella, mitä oon P800:sta vähän räplänny, luulen, että sitä osaa jopa käyttää paatunut Nokia-mieskin.
Nythän mulla on pari kapulaa. 6210 ja 6510. Ennen noita oli 6110 (hyvä puhelin, toimii edelleen. On vain yksitaajuuspuhelin), ja sitä ennen Erkin GH-688 (muistaakseni. Se oli mielestäni epälooginen). Eka luuri oli 2110, jonka hommasin 1995. Toisin sanoen jatkuvasti en ole puhelinta vaihtanut.
Ainakin sillä perusteella, mitä oon P800:sta vähän räplänny, luulen, että sitä osaa jopa käyttää paatunut Nokia-mieskin.
Nythän mulla on pari kapulaa. 6210 ja 6510. Ennen noita oli 6110 (hyvä puhelin, toimii edelleen. On vain yksitaajuuspuhelin), ja sitä ennen Erkin GH-688 (muistaakseni. Se oli mielestäni epälooginen). Eka luuri oli 2110, jonka hommasin 1995. Toisin sanoen jatkuvasti en ole puhelinta vaihtanut.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Mitsumin Bluetooth-Usb mokelo pelaa hyvin.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka