Yritimme eilen synkronoida minun puhelimeni isännän macin kanssa, hänellä on oma tilinsä ja hän on luonut minulle kakkostilin macciin johon minä synkronoin oman ID:ni.
(Aiemmin olen käyttänyt omaa HP:n läppäriäni sykronointiin mutta se lakkasi toimimasta joten..)
Ongelmaksi muodostui ensinnäkin se että kun synkronointi oli tehty ja yritin siirtää musiikkia takaisin puhelimeen (se kyllä aluksi näytti koneella että mulla on suurin osa ostetuista biiseistä puhelimessa tallella - todellisuudessa olivat kaikki tallella,osa oli tietysti ladattava iCloudista takaisin), se alkuun näytti kaikki siirtämäni biisit listalla mutta kun irrotin (ihan oikeaoppisesti) puhelimen ja kytkin sen hetken kuluttua takaisin koneeseen,kaikki siirretyt kappaleet olivat hävineet ja listalla näkyi vain murto-osa ostetuistakin kappaleista (edelleen kaikki olivat kyllä puhelimessa). Mitä tapahtui?
Seuraava ihmetyksen aihe on että mistä sain haettua ostetut soittoääneni takaisin? Olen ne kerran etsinyt jostain enkä kuollaksenikaan enää muista mistä ne sai takaisin. Kävin iTunesissa katsomassa mutta ei onnistunut. Viimeksikin sain osan takaisin mutta osan jouduin ostamaan uudelleen..

Ja vielä sellaisen kysyn että millä converterilla voin kääntää wma-tiedostot mp3-tiedostoiksi macillä? Osaako joku kertoa?
Kiitos paljon.
Edit: jos siitä on apua niin käytettävä versio puhelimessa on tällä hetkellä 9.0.1