POISTETTU MYYNNISTÄ: Myydään täysin ehjä valkoinen iPhone 5 16 GB. Runko hyvässä kunnossa. Uusi näyttö ja akku. Ei lukituksia. Laturi mukana. Viikon katumusaikaa jos löytyy jotain moitittavaa.
Hinta 175 e. Nouto Helsinki.
PERUTTU: Iphone 5 16 GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
PERUTTU: Iphone 5 16 GB
Viesti Kirjoittaja bondestam »
Viimeksi muokannut bondestam, 25.3.2016 klo 11.49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Re: Iphone 5 16 GB valkoinen
Viesti Kirjoittaja nastyboy_tyco »
Olen kiinnostunut
Ootko itse vaihtanut näytön ja akun? Milloin on vaihdettu?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Re: Iphone 5 16 GB valkoinen
Viesti Kirjoittaja bondestam »
Toki olen vaihtanut. Huollossa on useita tällä hetkellä. Itse voit valita millaisen ip 5 haluat. Sileäposkisen vai hiukan kuluneen. Ip korjauksiin ei noin vain mennä tekemään vaan se vaatii monen kuukauden kokemusta koska kaikki asiat eivät ole niin kuin Youtubessa sanotaan. Eikä aina mene niinkuin Strömsössä siksi minun tekemissä huolloissa on viikon katumusaika jos laite ei miellytä. Oma huolto tulee kalliiksi koska osat maksavat- esim. jos kokonaisen luurin vaihtaa ja vain emo jää niin siihen menee n. 190,- e. Mikrojuotoksia en tee, niitä olen laitattanut Nottinghamiin mutta se tulee kalliiksi. Tiedän aika hyvin milloin luurista ei enää ole kännykäksi enää kelpaava.
Olen vanha eläkeläinen ja voisin tietenkin rakentaa lentokoneiden pienoismalleja, mutta niistä ei ole muille mitään iloa. Näillä luureilla olen vain mennyt miinukselle koska usein tullut narratuksi koska olen luottanut liikaa ihmisiin jotka myyvät romuja minulle, jopa varastettujakin. Joskus maksaa eikä saa mitään tilalle.
Tarjolla on sileposkisia valkoisia 16 gb pari tai mustia, uusilla akuilla ja kameroilla.
Kamerat kestävät 3 v. Sen jälkeen niistä irtoaa sisäkammiosta kumipalasia ja kuviin tulee "harmaakaihi". Jotkut vanhat akut kestävät paremmin kuin uudet, en tiedä miksi.
Sören Bondestam
Olen vanha eläkeläinen ja voisin tietenkin rakentaa lentokoneiden pienoismalleja, mutta niistä ei ole muille mitään iloa. Näillä luureilla olen vain mennyt miinukselle koska usein tullut narratuksi koska olen luottanut liikaa ihmisiin jotka myyvät romuja minulle, jopa varastettujakin. Joskus maksaa eikä saa mitään tilalle.
Tarjolla on sileposkisia valkoisia 16 gb pari tai mustia, uusilla akuilla ja kameroilla.
Kamerat kestävät 3 v. Sen jälkeen niistä irtoaa sisäkammiosta kumipalasia ja kuviin tulee "harmaakaihi". Jotkut vanhat akut kestävät paremmin kuin uudet, en tiedä miksi.
Sören Bondestam
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka