Tämmönen ongelma: olin kevään USA:ssa opiskelemassa ja vaihdoin tuona aikana iTunesiin maaksi USA ja maksutavaksi jenkkien luottokorttini. Nyt olen ollut Suomessa jo pari viikkoa mutta en saa muutettua iTunesin kautta maata takaisin Suomeen (näin ollen suomalaisen luottokortin ja oman osoitteeni tietoja ei pysty muuttamaan eikä esim appeja pysty päivittämään tai uusia lataamaan). Koetin siis toimia näin:
-asetukset
-klikkaan oman nimeni kohdalta
-iTunes ja App Store
-AppleID
-Näytä Apple ID
-Country/Region TÄSTÄ KUN KLIKKAAN NIIN RUUTUUN TULEE TEKSTI "YOU CANNOT CHANGE THE STORE FRONT INFORMATION FOR YOUR ACCOUNT AT THIS TIME." Sama ongelma jos yritän koneella (Mac) iTunesin kautta. Omaa osoitettani tai luottokorttia en pysty vaihtamaan ennen kuin maa on vaihdettu.
Tein äsken ohjelmistopäivityksen puhelimeen, läppäristä sain sijainnin vaihdettua Suomeen, ei varmuuskopioita odottamassa. Osoitteenmuutoksen olen tehnyt Suomeen jo viikkoja sitten. Ainoa mikä niin App Storessa odottaa muutama päivitys joillekin apeille..
Mikä neuvoksi? Jospa joku fiksu tai saman asian kanssa taistellut osais auttaa!! Kiitos jo etukäteen