EDIT: Jenkeissä rokotteiden määrää lisätään jatkuvasti, siksi niihin kuolee enemmän kuin jos ei rokotettaisi koska ovat mitättömiä tauteja.

AMA-EDIT: ketju erotettu omakseen ilmastoketjusta.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Lopputuloshan tuostakin episodista oli sitten se että Narkolepsian ja Sikaninfluenssa väliseksi yhteydeksi on osoitettu yksi itse influenssaviruksen itsensä proteiineista. Pandemrixissa tätä ei ollut puhdistettu pois rokotteesta.arisel kirjoitti:On Suomessakin sössitty rokotusten kanssa, kun taannoinen narkolepsia-ongelma denialisoitiin johdonmukaisesti - tällaisissa tapauksissa tulisi perheille tarjota kaikki apu ja maksaa mukisematta korvaukset kun on kämmätty. Vetkuttelulla pelattiin suoraan rokotevastustajien lapaan, eli siinä mielessä ongelma on osittain itse aiheutettu.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Joo, siis 4/4 tarkoittaa 2 A-viruskantaa, 2 B-viruskantaa, ei 4 A-viruskantaa. Muistaakseni tuolloin julkisella puolella kyse oli siitä, ettei 4/4 -rokotetta ollut saatavilla laajassa mittakaavassa siinä vaiheessa, kun valtiotasolla piti päättää asiasta. Se taisi tulla hetkeä myöhemmin vasta.arisel kirjoitti:Olen sen 1/4-kevään jälkeen ottanut 4/4-rokotuksen - en pikein ymmärrä miksi 3/4-rokotuksia tehdään, kun 4/4 saisi täsmälleen samalla vaivalla. Varmaan ollaan taas säästävinään.
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »